• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
31

 دیدار هیات مدیره کانون وکلاى دادگسترى البرز با هیات رئیسه اتحادیه سراسرى کانون‌هاى وکلاى کشور، رئیس کل محترم دادگسترى استان البرز و جمعى از فعالان صنفى

  • کد خبر : 32942
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
 دیدار هیات مدیره کانون وکلاى دادگسترى البرز با هیات رئیسه اتحادیه سراسرى کانون‌هاى وکلاى کشور، رئیس کل محترم دادگسترى استان البرز و جمعى از فعالان صنفى
در مورخ ۹۹/۱۱/۱۲ هیات مدیره کانون وکلای دادگستری البرز میزبان جناب دكتر جعفر كوشا رئيس محترم اتحاديه سراسرى كانون هاى وكلاى كشور و جناب دكتر كيانى نايب رئيس محترم اتحاديه در كانون وكلاى دادگسترى البرز بودند.

در ابتداى جلسه ریاست محترم کانون وکلای البرز جناب آقای دکتر حسین تفویضی ضمن خیر مقدم به میهمانان و همکاران گرامی از حضور جناب آقای دکتر کوشا رئیس محترم اتحادیه، جناب آقای دکتر کیانی نایب رئیس محترم اتحادیه، جناب آقای دکتر عسکری رییس سازمان بسیج حقوقدانان کشور و سرکار خانم دکتر مقصودی مسئول حقوقی خانه ملت استان البرز تشکر نموده و همچنین از تمام همکاران و فعالان صنفی که در این ایام شیوع کرونا در این نشست حضور پیدا کردند، قدردانی نموده و به طرح و تببین مهمترین دغدغه ها و مشکلات کلان نهاد وکالت پرداختند.

 در ادامه جناب دکتر کوشا اهم اقدامات صورت گرفته در اتحادیه از زمان پذیرش مسئولیت در اتحادیه را تشریح و با اشاره به تشکیل کارگروه‌هاى متعدد در زمینه‌هاى مختلف از جمله تولید محتوا، اصلاح آیین نامه، روابط عمومى و غیره از پیگیرى امور با جدیت در اتحادیه خبر داد و خاطرنشان فرمودند که ظرفیت‌هاى فراوانى براى اقدامات هر چه بیشتر پیش رو است.
در حوزه برون سازمانی نیز به تشکیل جلسات متعدد و تعامل با قوه مقننه و قضاییه در خصوص هجمه هاى وارده به نهاد وکالت و طرح ها و لوایح در دست بررسى اشاره و افزودند استقلال نهاد وکالت خط قرمز ماست و اقدامات لازم در راستاى حفظ آن در چهارچوب قانون و امانتدارى با جدیت در دستور کار اتحادیه است و حفظ استقلال به معناى قانون گریزى و یا عدم تعامل با سایر نهادها نبوده و با تمرکز بر آموزش و تربیت وکلاى شجاع در حفظ آن تلاش خواهیم کرد.
 در ادمه این نشست جناب آقای دکتر کیانی نایب رئیس محترم اسکودا بیان داشتند؛ ما در بحث استقلال نهاد وکالت با همه توان، تلاش و مبارزه می‌کنیم. همچنین در مورد آیین نامه ها و موضوع درجه بندی وکلا در حال بحث و بررسی هستیم و نتیجه آخرین اقدامات به اطلاع همکاران ارجمند در سراسر کشور خواهد رسید در پایان ایشان اشاره داشتند که کانون‌ها باید در بحث خود انتظامی تقویت گردند.

 در این نشست جناب آقای دکتر عسکری رییس سازمان بسیج حقوق دانان و سرکار خانم دکتر مقصودی به نمایندگی از خانه ملت استان البرز نیز حضور داشتند که نقطه نظرات خود را بیان نمودند.
در انتهای این نشست صمیمی که با حضور برخی از فعالان صنفى برگزار شد، دغدغه‌ها و مسائل روز وکالت مطرح و ریاست محترم اتحادیه ضمن استقبال از دیدگاه ها و نقطه نظرات همکاران، بر پیگیری مطالبات به حق وکلا در ادامه مسیر تاکید فرمودند.

اعضاء محترم هیات مدیره کانون البرز و ریاست محترم اتحادیه در راستای طرح و رفع مشکلات همکاران، نشستى نیز با رئیس کل محترم دادگسترى استان البرز جناب دکتر فاضلی برگزار و مهمترین چالش ها و مشکلات وکلا و کانون ها مطرح و در راستای تحقق عدالت قضایی دیدگاه ها و نقطه نظرات مربوطه مطرح گردید.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=32942
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 1159 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما