• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10
پیام رئیس اسکودا به مناسبت روز روابط عمومی

قوام‌بخشی به ارتباط نهاد وکالت با مردم، جز با نقش‌آفرینی جدی روابط عمومی‌ها ممکن نیست

  • کد خبر : 36688
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
قوام‌بخشی به ارتباط نهاد وکالت با مردم، جز با نقش‌آفرینی جدی روابط عمومی‌ها ممکن نیست

پیام رئیس اسکودا به مناسبت روز روابط عمومی

روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات بر همه فعالان این عرصه خصوصا همکاران فعال در روابط عمومی‌های نهاد وکالت مبارک باد. روابط عمومی‌ها حلقه واسط میان مردم و سازمان‌ها هستند و شکل‌گیری ارتباط موثر با مردم و جامعه که پیش‌شرط توفیق هر نهاد یا سازمانی است، جز با نقش‌آفرینی مسئولانه آنها ممکن نیست. در روزگار جولان فیک‌نیوزها، جریان‌سازی‌های دروغین و دستکاری‌های سیستماتیک افکار عمومی، روابط عمومی‌ها مسئولیت دشوارتری نسبت به گذشته بر عهده دارند و باید با هوشیاری وظیفه اصلی خود را که همانا تسهیل و تقویت سازمان با مردم است، ایفا نمایند.

بدون روابط عمومی کارآمد، عملا صدای هیچ سازمانی به گوش مردم نمی‌رسد و این بویژه برای مجموعه‌هایی مثل نهاد وکالت که ماهیت آنها درهم‌تنیدگی عمیقی با مردم و جامعه دارد، خسران بزرگی است. بر همین اساس تقویت نقش روابط عمومی‌ها جزء مهم‌ترین اولویت‌های نهاد وکالت در این روزهاست و این اولویت به هیچ وجه نباید زیر سایه سایر چالش‌ها و مشکلات بیرونی که این روزها گریبانگیر نهاد وکالت شده است، قرار بگیرد.

غلبه بر فضاسازی غیرمنصفانه علیه صنف وکالت و خنثی‌سازی تخریب مستمری که علیه جامعه وکلا جریان دارد، درگروی توفیق در اطلاع‌رسانی است و این توفیق جز در سایه روابط عمومی‌های حرفه‌ای و توانمند محقق نخواهد شد.

در پایان از همه همکاران روابط عمومی در کانون‌های وکلای سراسر کشور صمیمانه قدردانی می‌کنم و برای همه آنها در انجام وظایف و مسئولیت‌های دشواری که بر عهده دارند آرزوی موفقیت می‌کنم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=36688
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 987 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما