• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

اجرای مجازات‌های جایگزین حبس و آزادی مشروط اولویت کاری سازمان زندانها

  • کد خبر : 4256
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴

رئیس سازمان زندان‌ها اجرای مجازات‌های جایگزین حبس و آزادی مشروط را یکی از اولویت‌های کاری این سازمان در سال ۹۳ عنوان کرد. خبرگزاری فارس: اجرای مجازات‌های جایگزین حبس و آزادی مشروط اولویت کاری سازمان زندانها غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس در خصوص اولویت‌های کاری سازمان زندان‌ها در سال ۹۳ گفت: مهمترین وظیفه […]

رئیس سازمان زندان‌ها اجرای مجازات‌های جایگزین حبس و آزادی مشروط را یکی از اولویت‌های کاری این سازمان در سال ۹۳ عنوان کرد.
خبرگزاری فارس: اجرای مجازات‌های جایگزین حبس و آزادی مشروط اولویت کاری سازمان زندانها

غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس در خصوص اولویت‌های کاری سازمان زندان‌ها در سال ۹۳ گفت: مهمترین وظیفه ما گام برداشتن در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه سازمان زندان‌ها اقدامات اصلاحی، تربیتی و فرهنگی متعددی را انجام می‌دهد گفت: تلاش ما این است که در سال ۹۳ فعالیت‌های فرهنگی،‌اصلاحی و تربیتی را در زندان‌ها با تکیه بر فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی تقویت کند.

اسماعیلی تقویت فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی در زندان‌ها را مثبت ارزیابی کرد و افزود: بدون شرط افزایش سلامت و فرهنگ در زندان‌ها موجب کارآمدی بیشتر نظام زندانبانی می‌شود.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور تصریح کرد: یکی از اولویت‌های کاری ما در سال ۹۳ اجرای مجازات‌های جایگزین حبس و آزادی مشروط است چرا که این موارد در ماموریت‌های قانونی ما گنجانده شده و لازم‌الاجرا است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه قانون آئین دادرسی کیفری نیز به تازگی به تصویب رسیده است گفت: قوه قضائیه باید در یک بازده زمانی ۶ ماهه مقدمات اجرایی این قانون را فراهم کند. چرا که بخشی از این قانون مربوط به مجازات حبس و طبقه‌بندی زندانیان به سبک جدید می‌شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=4256
  • 1219 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اجرای مجازات‌های جایگزین حبس و آزادی مشروط اولویت کاری سازمان زندانها بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما