• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
16

استقلال وکلا و قضات نیازمند یک حرکت منسجم است

  • کد خبر : 3144
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹

رییس اتحادیه سراسری کانون وکلا دادگستری ایران گفت: کانون وکلای چهارمحال و بختیاری از کانون‌های پیشگام در کشور محسوب می‌شود. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه چهارمحال و بختیاری علی مندنی‌پور در مراسم اولین سالروز استقرار کانون وکلای چهارمحال و بختیاری با تبریک عید سعید غدیر، افزود: هرچند یکسال از تاریخ استقرار این کانون […]

رییس اتحادیه سراسری کانون وکلا دادگستری ایران گفت: کانون وکلای چهارمحال و بختیاری از کانون‌های پیشگام در کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه چهارمحال و بختیاری علی مندنی‌پور در مراسم اولین سالروز استقرار کانون وکلای چهارمحال و بختیاری با تبریک عید سعید غدیر، افزود: هرچند یکسال از تاریخ استقرار این کانون در چهارمحال و بختیاری می‌گذرد اما هم اکنون به عنوان یک کانون پیشگام در کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به عید غدیر، امیرالمومنین(ع) را بعد از قرآن به عنوان دومین مرجع اخلاقی، سیاسی و فرهنگی یاد کرد و گفت: همه غدیریان و دوستداران علی(ع) موظفند در مسیر اهداف آن حضرت حرکت کنند.

مندنی پور به جایگاه وکالت در قضاوت اشاره و خاطرنشان کرد: کارآموزانی که به طور رسمی به کسب وکالت نائل می‌شوند و در مجموع کانون وکلای کشور نقش آفرینی می‌کنند موظفند از حق و حقیقت دفاع کنند؛ همچنین به عنوان موازن دستگاه قضایی، در کنار این دستگاه برای رسیدن به عدالت تلاش کنند.

وی استقلال وکلا و قضات را در گرو یک حرکت منسجم دانست و تصریح کرد: پاسخ به انتظارات مردم و دفاع از کیان جامعه و حقوق جمعی نیز از دیگر وظایف وکیل است که می‌طلبد در این راستا در کنار قوانین دستگاه قضایی حرکت کند.

بر اساس این گزارش مراسم تحلیف ۱۲ نفر از کارآموزان وکالت نیز در مراسم اولین سالروز استقرار کانون وکلای چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=3144
  • 1486 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای استقلال وکلا و قضات نیازمند یک حرکت منسجم است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما