• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

اطلاعیه اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا) : قابل توجه شرکت کنندگان در همایش ” استقلال حرفه وکالت و کانونهای وکلا از منظر بین المللی” که موفق به دریافت گواهینامه خود نشده اند

  • کد خبر : 25349
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

“بسمه تعالی” به اطلاع می رساند، طبق برنامه اعلام شده قبلی ، گواهینامه های مربوط به همایش یکروزه « استقلال حرفه وکالت و کانونهای وکلای دادگستری از منظر بین المللی » که در تاریخ ۰۴/۰۵/۱۳۹۴ در برج میلاد تهران برگزار گردید، در پایان همایش به شرکت کنندگان تقدیم شده  است . با اینحال جهت استحضار […]

thumbopen.php

“بسمه تعالی”

به اطلاع می رساند، طبق برنامه اعلام شده قبلی ، گواهینامه های مربوط به همایش یکروزه « استقلال حرفه وکالت و کانونهای وکلای دادگستری از منظر بین المللی » که در تاریخ ۰۴/۰۵/۱۳۹۴ در برج میلاد تهران برگزار گردید، در پایان همایش به شرکت کنندگان تقدیم شده  است . با اینحال جهت استحضار افرادی که به هر دلیل  گواهینامه خود را دریافت نکرده اند ، موارد زیر خاطر نشان می شود:

۱ – تمامی گواهینامه ها در لیست اصلی دارای شماره ارجاع  و لیست گواهی نامه های اعطاء شده در اختیار IBA است. با توجه به حضور و غیاب در طول همایش ، اعطای گواهینامه به اشخاصی که در همایش شرکت نکرده اند به هیچ عنوان میسر نیست. لذا از تماس و مراجعه به اسکودا در اینخصوص جداً خودداری فرمایند.

۲ – اشخاصی که در تاریخ مزبور در همایش شرکت داشته اند و به هر دلیل نتوانسته اند، گواهینامه خود را در پایان همایش دریافت کنند – به شرط آنکه نام آنها در لیست حضور و غیاب کمیته برگزاری همایش، به عنوان فرد حاضر، وجود داشته باشد – می توانند جهت دریافت گواهی خود در روزهای  ۱۳/۰۵/۱۳۹۴    و  ۱۴/۰۵/۱۳۹۴  از ساعت ۹ تا ۱۴  به اسکودا مراجعه  کنند. همراه داشتن کارت ملی برای دریافت گواهینامه الزامی است.

۳ – گواهی نامه های مربوط به اعضای محترم هیات مدیره کانونهای معزز سراسر کشور توسط اتحادیه ارسال  شده و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

۴ – گواهینامه مربوط به مدعوین ویژه – که در همایش حضور داشته اند – به نشانی ایشان متعاقباً ارسال خواهد شد.

۵ – با توجه به تاکید های مکرر و متعدد در زمان ثبت نام ، مجدداً یادآوری می شود ، نامهای مندرج در گواهینامه ها عیناً عنوان و نام ثبت شده توسط متقاضی و بدون کوچکترین دخل و تصرفی بوده است. لذا در صورتیکه نام مندرج در گواهی غلط و دارای نقص می باشد، مسئولیت آن متوجه شخص متقاضی است و امکان اصلاح و صدور مجدد به هیچ عنوان وجود ندارد .
۶ – امکان صدور گواهی المثنی به هیچ عنوان وجود ندارد.

۷ – فقط برای ۱۳ نفر از شرکت کنندگان که در همایش حضور داشتند و گواهی آنها در پایان همایش در میان گواهی های موجود یافته نشد، ( طبق لیست تنظیم شده در همان زمان توسط اعضای کمیته اجرایی ) گواهی جدید توسط IBA صادر و به محض وصول برای ایشان ارسال خواهد شد.

با احترام

دبیرخانه همایش

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25349
  • 1082 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اطلاعیه اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا) : قابل توجه شرکت کنندگان در همایش ” استقلال حرفه وکالت و کانونهای وکلا از منظر بین المللی” که موفق به دریافت گواهینامه خود نشده اند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما