• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
18

اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۱

  • کد خبر : 1591
  • ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰

بدینوسیله از پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۱ دعوت بعمل می آید از تاریخ ۹۱/۱۰/۱۶ لغایت ۹۱/۱۰/۲۱ بر اساس جدول زیر به ترتیب رتبه جهت ثبت نام به دفتر کانون وکلای دادگستری منطقه فارس به نشانی شیراز خیابان قصردشت – نرسیده به خیابان ولی عصر ( عج ) مراجعه نمایند . لازم به ذکر […]

بدینوسیله از پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۱ دعوت بعمل می آید از تاریخ ۹۱/۱۰/۱۶ لغایت ۹۱/۱۰/۲۱ بر اساس جدول زیر به ترتیب رتبه جهت ثبت نام به دفتر کانون وکلای دادگستری منطقه فارس به نشانی شیراز خیابان قصردشت – نرسیده به خیابان ولی عصر ( عج ) مراجعه نمایند . لازم به ذکر است که کلیه شرکت کنندگان می توانند به ریز نمرات خود از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش و آموزش کشور دسترسی پیدا نمایند.

………۹۱/۱۰/۱۶از رتبه ۱ الی ۲۵
……….۹۱/۱۰/۱۷از رتبه ۲۵ الی ۵۰
……….۹۰/۱۰/۱۸از رتبه ۵۰ الی ۷۵
………۹۱/۱۰/۱۹ از رتبه ۷۵ الی ۱۰۰
……….۹۱/۱۰/۲۰از رتبه ۱۰۰ الی ۱۲۹
………۹۱/۱۰/۲۱ پذیرفته شدگان سهمیه ایثارگران

توجه : پذیرفته شدگان از تاریخ ۹۱/۸/۱۹ حداکثر تا ۶ ماه جهت رفع نقص از مدارک خود فرصت خواهند داشت در غیر اینصورت از لیست پذیرفته شدگان آزمون حذف خواهند شد.

مدارک لازم جهت ثبت نام :

۱- اصل و کپی برابر با اصل شده تمام صفحات شناسنامه (دوسری)
۲- اصل و کپی برابر با اصل شده مدرک کارشناسی حقوق, حقوق قضائی, علوم قضائی, فقه و مبانی حقوق اسلامی و سطح ۲ حوزه معادل حقوق و فقه و مبانی حقوق اسلامی
تبصره: مجوز تقاضا و ثبت نام فقط دانشنامه, گواهی نامه موقت فارغ التحصیلی و یا گواهی صادره توسط دانشگاه که کلمه فارغ التحصیل در مورد متقاضی در آن درج شده و تاریخ آن قبل از برگزرای آزمون می باشد.بنابراین متقاضیان باید از ارائه گواهی تعداد واحد گذرانده شده خودداری نمایند.
۳- اصل و کپی برابر با اصل شده کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت دائم
۴- شش قطعه عکس ۴*۳ و دو قطعه عکس ۴*۶ (آقایان الزاماً با کت و بانوان با رعایت پوشش اسلامی ) که مشخصات کامل متقاضی در پشت آن درج شده باشد.
۵- اصل گواهی استفاده از سهمیه ایثارگری مخصوص ایثارگران (یا ارائه اصل و کپی کارت حضور داوطلبانه در جبهه , جانبازی, آزادگی و شاهد)
۶- تصویر اسکن شده کلیه مدارک فوق و عکس متقاضی الزاماْ می بایست هنگام ثبت نام بر روی یک لوح فشرده ( CD )  با فرمت  PNG  با حداکثر حجم ۵۱۲ کیلوبایت جهت هر مدرک تحویل شود.

تذکرات: 
*- چنانچه پذیرفته شدگان در روزهای تعیین شده مدارک فوق را همراه نداشته باشند نسبت به ثبت نام آنان هیچ اقدامی صورت نخواهد گرفت .
*-متقاضیان جهت برابر اصل نمودن مدارک خود به دادگستری مراجعه نمایند.
*- حضور پذیرفته شدگان شخصاً در روزهای تعیین شده الزامی است.
*- نظر به کنترل مدارک متقاضیان توسط سازمان سنجش آموزش کشور, چنانچه پذیرفته شدگان فاقد شرایط مندرج در آگهی آزمون باشند از ثبت نام آنان جلوگیری به عمل خواهد آمد و قبولی شان کان لم یکن تلقی خواهد شد.

روابط عمومی کانون وکلای دادگستری منطقه فارس

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=1591
  • 1698 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۱ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما