• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
13

افتتاح دومین پایگاه مشاوره حقوقی کانون وکلای مرکز در مساجد

  • کد خبر : 25097
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵

دومین پایگاه مشاوره حقوقی اداره معاضدت کانون وکلای دادگستری مرکز در مسجد علی‌ابن ابیطالب (ع) افتتاح شد. به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پی توسعه مراکز مشاوره حقوقی و به منظور افزایش آگاهی و اطلاعات حقوقی شهروندان، دومین مرکز مشاوره حقوقی رایگان به مردم در مسجد علی‌ابن ابیطالب (ع) واقع در محله […]

دومین پایگاه مشاوره حقوقی اداره معاضدت کانون وکلای دادگستری مرکز در مسجد علی‌ابن ابیطالب (ع) افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پی توسعه مراکز مشاوره حقوقی و به منظور افزایش آگاهی و اطلاعات حقوقی شهروندان، دومین مرکز مشاوره حقوقی رایگان به مردم در مسجد علی‌ابن ابیطالب (ع) واقع در محله صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی افتتاح شد.

در این مراسم سعید باقری رییس اداره معاضدت کانون مرکز به تشریح اهداف تاسیس این مرکز و نیز آثار مثبت افزایش آگاهی حقوقی مردم به‌منظور تنظیم توافقات و اقدامات حقوقی در چارچوب قانون و پیشگیری از اختلافات حقوقی پرداخت و گفت: افتتاح سایر مراکز مشاوره حقوقی در مساجد نقاط دیگر تهران در دست اقدام قرار دارد.

همچنین مقرر شد در روزها و ساعات خاصی در هفته وکلای مجرب در محل تعیین شده در مسجد حاضر شده و نسبت به ارائه مشاوره به مراجعین اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، اولین پایگاه مشاوره حقوقی در مسجد امام سجاد (ع) واقع در بزرگراه آیت‌الله اشرفی در شهریورماه افتتاح شده بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25097
  • 1519 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح دومین پایگاه مشاوره حقوقی کانون وکلای مرکز در مساجد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما