• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
13

برگزاری جلسه کارگروه فنی انفورماتیک – سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱

  • کد خبر : 35625
  • ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
برگزاری جلسه کارگروه فنی انفورماتیک – سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱

هشتمین جلسه کارگروه فنی انفورماتیک در روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱ با حضور دکتر کوشا ریاست اتحادیه و آقایان ساعدی از کانون خراسان رضوی، مایلی از کانون مرکزی، رئیسی از کانون چهارمحال و خانم خسروی از کانون اصفهان و نمایندگان شرکت مجری پویا رایانه دنا آقایان مهندس صادقی مدیر عامل، دکتر رهنما مشاور فنی و خانم برکت کارشناس فنی و خانم کاظم زاده مسئول انفورماتیک اسکودا از ساعت ۱۰ صبح به صورت حضوری در محل اتحادیه آغاز شد.
موضوع جلسه به بررسی نامه توزیع شده کانون یزد در جلسه شورای اجرایی مورخ ۲۵ آذر ماه، بررسی و اجرای خواسته کانون‌ها در اتوماسیون و نحوه ادامه کار با شرکت و ارتباطات اتوماسیونی کانون‌ها اختصاص داشت.

در ابتدای جلسه دکتر کوشا تاکید نمودند ایرادات و پیشنهادات در خصوص اتوماسیون باید به این کارگروه تخصصی ارائه شده و پس از بررسی و دریافت پاسخ از شرکت مجری پروژه به صورت رسمی از طریق اتحادیه منتشر گردد. ایشان همچنین عنوان نمودند شرکت به عنوان طرف دوم قرارداد کمافی‌السابق پشتیبانی و بهینه‌سازی نرم‌افزار را مطابق قرارداد در دستور کار خود قرار دهد.

در ادامه مدیرعامل شرکت، درخصوص توان اجرایی نمودن درخواست‌های ارسال شده باتوجه به تعداد درخواست مشترک و اولویت آنها، در همین پلتفرم صحبت کرده و یادآوری نمودند پیشنهاد ارتقا قبلاً به اتحادیه تقدیم شده است. سپس با توجه به موضوع جلسه، نامه کانون یزد قرائت و نماینده شرکت مجری دفاعیات خود را به کارگروه ارائه نمودند و پاسخ مکتوب طی نامه شماره ۴۰۸۴/ص/۱۴۰۰ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ به اتحادیه تقدیم شد.

در ادامه جلسه هریک از اعضا نقطه نظرات خود را در جهت بهینه‌سازی و بررسی راهکارهای جدید ارائه نمودند.

قابل ذکر است اولین جلسه کارگروه فنی انفورماتیک اسکودا در تاریخ ۱۲ اسفند ۹۹ با حضور مسئولان فناوری اطلاعات تعدادی از کانون‌ها، جهت بررسی و نیازسنجی اتوماسیون تشکیل شده و نتایج بررسی و درخواست‌ها در انتهای هر جلسه در اختیار شرکت قرار گرفته است؛ کلیه موارد و تغییرات بررسی شده، تاکنون در نرم افزار پیگیری و پیاده‌سازی شده است.

همچنین به اطلاع می‌رساند کلاس‌های جامع آموزش اتوماسیون نیز در حال برگزاری بوده و تاکنون جلسات مرتبط با قسمت عمومی، آزمون، کارآموزی و اختبار انجام شده است. این دوره آموزشی آنلاین با هدف ارتقای دانش کار با اتوماسیون آغاز شده و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه اهدا خواهد شد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=35625
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 760 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما