• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
16

حضور وکیل سیّدمحمدمهدی گرجی‌نیا در جمع ملی‌پوشان دو میدانی کشور

  • کد خبر : 36945
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۱
حضور وکیل سیّدمحمدمهدی گرجی‌نیا در جمع ملی‌پوشان دو میدانی کشور

سیّدمحمدمهدی گرجی‌نیا متولد ۱۳۵۳/۱۱/۳ در مشهد و وکیل عضو کانون وکلای دادگستری خراسان است. او از سال ۱۳۸۲ در کسوت وکیل پایه‌یک فعالیت می‌کند. وی رشته‌های ورزشی مختلفی را نظیر فوتبال، شنا، غواصی، کوه‌نوردی در کارنامه دارد.

گرجی‌نیا از سال ۱۳۹۹ دو میدانی را به‌صورت جدی و حرفه‌ای آغاز کرد و با استعداد ذاتی‌اش به‌سرعت راه پیشرفت را در پیش گرفت. ظرف مدت کوتاهی در رشته‌ی اسکای رانینگ (دو کوهستان) خود را در میان برترین‌ها یافت و عناوین متعدد قهرمانی شامل، مقام سوم مسابقات قهرمانی استان خراسان جنوبی، مقام سوم مسابقات استان خراسان شمالی، مقام سوم استان خراسان رضوی، مقام دوم مسابقات استان تهران را کسب کرد و در مسابقات دو میدانی نیز چندین بار در مسابقات کشوری رشته‌ی استقامت حضور یافته و همواره در بین هفت نفر برتر دو میدانی کشور در رده سنی خود بوده است. گرچه فعالیت اصلی او در رشته‌ی دوهای استقامت و فوق‌استقامت (ماراتن) بوده است، به تشخیص و پیشنهاد مربیان مطرح کشور مبنی بر وجود سرعت ذاتی او، در سال ۱۴۰۱ به دوهای سرعت و نیمه‌استقامت روی آورد و به‌سرعت خود را به‌عنوان دونده‌ی ماده‌ی ۸۰۰ متر مطرح کرد و در مسابقات رسمی قهرمانی کشور در اردیبهشت‌ماه سال جاری در رده‌ی جوانان شرکت نمود و رکورد خوبی از خود به جا گذاشت و این ماده را در زندگی ورزشی خود تثبیت کرد.

وکیل گرجی‌نیا، هم‌اکنون افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را نصیب خود کرده و در تیرماه سال جاری، همراه با تیم ملی دو میدانی بزرگ‌سالان ارشد ایران، عازم مسابقات جهانی دو میدانی مسترز در کشور فنلاند است. گرجی‌نیا هم‌اکنون به‌‌عنوان رئیس کمیسیون ورزش کانون وکلای دادگستری خراسان نیز مشغول فعالیت است و اعتلای ورزش همکاران و توسعه‌ی امور ورزش کانون وکلای دادگستری خراسان دغدغه‌ی اصلی اوست و با برنامه‌های متنوع ورزشی همواره به‌عنوان یک پیشرو عمل کرده است.

حضور یک وکیل را در جمع ملی‌پوشان دو میدانی به جامعه‌ی وکالت، کانون وکلای دادگستری خراسان و ایشان تبریک عرض می‌کنیم و برای این وکیل پرتلاش آرزوی موفقیت در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی و مسابقات پیش رو را داریم.

کمیسیون ورزش اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 4.4]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=36945
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 1225 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما