• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

روحانی موافقتنامه همکاری ایران وچین در مبارزه با جرایم فراملی را ابلاغ کرد

  • کد خبر : 4811
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، این قانون در راستای اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی در تاریخ ۱۸/۳/۱۳۹۳ در مجلس تصویب شده و با تایید شورای نگهبان در تاریخ ۲۸/۳/۱۳۹۳ از سوی رییس جمهوری در تاریخ۱۱/۴/۱۳۹۳ برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ شده است . در این ابلاغیه آمده است که با […]

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، این قانون در راستای اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی در تاریخ ۱۸/۳/۱۳۹۳ در مجلس تصویب شده و با تایید شورای نگهبان در تاریخ ۲۸/۳/۱۳۹۳ از سوی رییس جمهوری در تاریخ۱۱/۴/۱۳۹۳ برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ شده است .

در این ابلاغیه آمده است که با توجه به اصل ۱۲۵ قانون اساسی اجرای مفاد موافقتنامه منوط به انجام تشریفات امضاء و ترتیبات مندرج در ماده ۱۲ موافقتنامه می باشد.

** ماده ۱۲موافقتنامه:

۱- این موافقتنامه از تاریخ ارسال آخرین اطلاعیه کتبی هر یک از طرفها به طرف دیگر از طریق مجاری دیپلماتیک مبنی بر اینکه اقدامات لازم را طبق قوانین و مقررات خود درباره لازم الاجرا شدن این موافقتنامه به عمل آورده است به مدت پنج سال به موقع اجرا گذارده خواهد شد.پس از انقضای دوره مزبور ، این موافقتنامه خود به خود برای دوره های پنج ساله دیگر تمدید می گردد مگر آنکه یکی از طرفها تمایل خود را به فسخ آن ،حداقل شش ماه قبل از انقضای آن به صورت کتبی به اطلاع طرف دیگر برساند.

۲-طرفها با رضایت متقابل می توانند نسبت به تغییر و تکمیل این موافقتنامه ، اقدام نمایند.اصلاحات مزبور با رعایت بند ۱ ماده ۱۲ این موافقتنامه لازم الاجرا خواهد شد.

سیام(۱)۱۴۲۹ **۱۴۴۹

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=4811
  • 811 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای روحانی موافقتنامه همکاری ایران وچین در مبارزه با جرایم فراملی را ابلاغ کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما