• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14

رونمایی از تندیس استاد دکتر امیر ناصر کاتوزیان در مراسم بزرگداشت آن مرحوم در کانون وکلای دادگستری مازندران

  • کد خبر : 25112
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳

مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت پدرعلم حقوق ایران دکتر امیر ناصر کاتوزیان در کانون وکلای دادگستری مازندران با حضور خانواده آن مرحوم و جمعی از وکلا و قضات و دوستداران ایشان در سالن همایش کانون وکلای دادگستری مازندران در تاریخ هفدهم مهرماه یکهزار و سیصد و نود و سه برگزار شد. در این مراسم پس […]

مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت پدرعلم حقوق ایران دکتر امیر ناصر کاتوزیان در کانون وکلای دادگستری مازندران با حضور خانواده آن مرحوم و جمعی از وکلا و قضات و دوستداران ایشان در سالن همایش کانون وکلای دادگستری مازندران در تاریخ هفدهم مهرماه یکهزار و سیصد و نود و سه برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران ابتدا دکتر کارن روحانی با تشریح اهداف مراسم، برنامه های پیش بینی شده را اعلام و سپس ریاست کانون وکلای دادگستری مازندران جناب آقای علی اکبر اربابی به ایراد سخنرانی پرداختند و طی آن گوشه ای از سجایای اخلاقی و خصائل منحصر به فرد آن استاد بزرگ را بر شمردند پس از آن کلیپ تهیه شده واحد انفورماتیک و امور بین الملل کانون وکلای دادگستری که مروری کوتاه بر زندگی نامه آن استاد فرزانه بود پخش شد. سخنران بعدی آقای دکتر امیر حسین آبادی بود که به واسطه سابقه دیرینه معرفتی خاطراتی از آن استاد فرزانه را بیان و در کلامی بسیار شیوا و صمیمی به تقدیر چند دهه آشنایی و همدلی پرداختند. سپس دکتر سام محمدی یکی از شاگردان استاد کاتوزیان در پشت تریبون قرار گرفت و در رویکردی متفاوت از منظر کتب منتشره دکتر کاتوزیان به بیان دیدگاه ها و شیوه تحقیق و نگرش ایشان به علم حقوق پرداختند.

در ادامه مراسم نامگذاری سالن اجتماعات کانون وکلای دادگستری مازندران برگزار و به پاس یک عمر تلاش و مجاهدت در راه آموزش و پژوهش و پرورش دانش آموختگان حقوق نام استاد فرزانه دانشمند دکتر امیرناصر کاتوزیان زینت بخش سالن اجتماعات گردید و تابلوی تهیه شده توسط فرزند گرامی ایشان آقای بهزاد کاتوزیان به سردر سالن نصب گردید. در پایان تندیس یادبود چهره استاد توسط همسر بزرگوارشان رونمایی شد و خانم دکتر کاتوزیان در سخنان کوتاهی که همراه با احساسات و تألمات درونی بیان شد از برگزاری باشکوه مراسم تقدیر و از دست اندرکاران آن تشکر نمود و وکلا را به عدالت وصداقت و شجاعت که سرلوحه فکری استاد بود تشویق و ترغیب نمود.

برگرفته از وبسایت کانون مازندران

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25112
  • 1245 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای رونمایی از تندیس استاد دکتر امیر ناصر کاتوزیان در مراسم بزرگداشت آن مرحوم در کانون وکلای دادگستری مازندران بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما