• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
16

صدور ۹۹ درصد اسناد کشور به شکل کاداستر

  • کد خبر : 886
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۱

  خبرگزاری فارس: معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ۹۹ درصد اسناد مالکیت هم اکنون در کشور به شکل کاداستر صادر می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد در مراسم معارفه مدیرکل جدید ثبت اسناد و […]

 

خبرگزاری فارس: معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ۹۹ درصد اسناد مالکیت هم اکنون در کشور به شکل کاداستر صادر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاون امور املاک سازمان ثبت اسناد در مراسم معارفه مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان با اشاره به صدور ۹۹ درصدی اسناد در سطح کشور به صورت کاداستر یا تک برگی گفت: ۹۷ درصد واحدهای ثبتی کشور هم اکنون به این سیستم متصل هستند.

محمدحسن بکائیان افزود: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یکی از حوزه‌های مهم در عرصه ارائه خدمات به مراجعین است به نحوی که سالیانه قریب به ۳۵ میلیون خدمت ارائه می‌دهد.

وی گفت: هم اکنون بخش قابل توجهی از خدمات ثبتی در حال ارائه به مردم به صورت الکترونیکی و استفاده از فضای مجازی است و این روند در حال گسترش به تمامی فرآیندهای قابل تغییر به صورت جدید است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=886

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما