• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
15

صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران-اسکودا  مورخ   ۹۶/۸/۲۵

  • کد خبر : 25688
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران-اسکودا  مورخ   ۹۶/۸/۲۵ در تاریخ ۱۳۹۶/۸/۲۵ جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران-اسکودا در محل اتحادیه تشکیل و نسبت به موضوعات مندرج در دستور جلسه به شرح زیر بحث و اتخاذ تصمیم شد:   بند اول دستور جلسه: کمک به زلزله زدگان گزارش اقدمات […]

صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران-اسکودا  مورخ   ۹۶/۸/۲۵

در تاریخ ۱۳۹۶/۸/۲۵ جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران-اسکودا در محل اتحادیه تشکیل و نسبت به موضوعات مندرج در دستور جلسه به شرح زیر بحث و اتخاذ تصمیم شد:

 

بند اول دستور جلسه: کمک به زلزله زدگان

گزارش اقدمات کانون محترم کرمانشاه و سایر کانون های محترم به استحضار حضار رسید. در خصوص جنبه های گوناگون کمک  ها بحث و رایزنی شد و نهایتا مقرر شد بررسی نحوه کمک رسانی و تعیین اولویت ها و تخصیص دادن کمک ها به موارد مختلف به کانون محترم کرمانشاه محول شود تا با رایزنی با کانون محترم ایلام و استفاده از نظر کانون های محترم غرب کشور در خصوص موارد اقدام فرمایند. بدیهی است کانون های محترمی که تا این زمان موفق به تخصیص و ارسال کمک هایی به زلزله زدگان از طریق کانون محترم کرمانشاه نشده اند در اسرع وقت اقدام خواهند فرمود.

بند دوم دستور جلسه: بررسی وضعیت داوطلبان هیات رییسه و بند پنج در مورد رای گیری الکترونیک.

گزارش ثبت نام داوطلبان هیات رییسه به استحضار نمایندگان محترم کانون ها رسید و اعلام شد که با توجه به ارسال درخواست داوطلبان از طریق پست ، مواردی که تا روز شنبه واصل شود داخل در مدت تلقی و رزومه این گونه داوطلبان محترم نیز برای کانون ها ارسال خواهد شد. ضمنا در خصوص رای گیری الکترونیک مقرر شد در جلسه بعدی شورای اجرایی به طور آزمایشی این فرآیند انجام شود. در صورت وافی به مقصود بودن شورای اجرایی نسبت به اصلاح ماده ۲۹ آیین کار اتخاذ تصمیم خواهد کرد.

 

بند سوم دستور جلسه: ….

 

بند چهارم دستور جلسه: ….

 

بند پنجم دستور جلسه: الحاق یک تبصره به ماده ۲۹ آیین کار و پیش بینی رای گیری الکترونیک در انتخابات اسکودا.

موضوع بند پنجم همزمان با بند دوم طرح و بحث شد.

 

بند ششم دستور جلسه: تصویب آیین نامه کمیسیون ها.

موضوع مطرح و مقرر شد کارگروهی متشکل از جنابان آقایان دکتر لطفی، صادق هژیر، کریمی و سلیمانی با رایزنی سرکار خانم دکتر داودی نسبت به نهایی کردن متن اقدام و موضوع را در جلسه بعدی شورای اجرایی مطرح فرمایند. کارگروه عندالاقتضا به صورت برخط اقدام به بررسی خواهد کرد.

 

بند هفتم دستور جلسه: قرارداد فاز ۲ اتوماسیون و قرارداد پشتیبانی اتوماسیون در سال ۱۳۹۶

موضوع مطرح پرداخت هزینه پشتیبانی تا پایان سال ۱۳۹۶ به ماخذ کلا ۱۲۰ میلیون تومان به عنوان سقف مطرح  و تصویب شد. مقرر شد قراردادی بر مبنای استفاده ساعتی از خدمات پشتیبانی با پیمانکار موجود یا هر پیمانکار دیگری منعقد شود.

در مورد اجرای فاز دوم اتوماسیون با توجه به مذاکرات انجام شده مقرر شد شرایط اجرای این مرحله از شرکت پویا رایانه دنا استعلام و در جلسه بعد شورای اجرایی مطرح و در صورت اقتضا با همین شرکت ادامه کار داده شود. ضمنا مقرر شد از سه شرکت معتبر دیگر نیز استعلام بها شود. انجام این کار برعهده کارگروه انفورماتیک متشکل از سرکار خانم دکتر داودی و جنابان آقایان شهرام مختاری و محمدرضا علیزاده ثابت خواهد بود.

 

بند هشتم دستور جلسه: نامه ۰۱۳۶۳ مورخ ۱۳۹۶/۷/۲۳ کانون محترم مرکز در خصوص تقاضای تفسیر اصل ۳۵ قانون اساسی و نحوه اجرای تبصره ۳ ماده واحده مصوبات مجمع تشخیص مصلحت در خصوص تامینات وکلا.

نامه شماره ۱۳۶۳ مورخ ۱۳۹۶/۷/۲۳ واصله از کانون محترم مرکز مطرح و مقرر شد موضوع جهت بررسی کارشناسانه به کمیسیون حقوقی اسکودا ارجاع شود.

 

بند نهم دستور جلسه: پیشنهاد آقای محمدجواد رهسپار، قاضی دادگستری از شهرستان قم در خصوص تجلیل از آقای دکتر طیرانیان.

موضوع مطرح و مقرر شد در یکی از جلسات شورای اجرایی اسکودا با دعوت از ایشان و همسر و پسر محترمشان از جناب آقای دکتر طیرانیان تجلیل و تقدیر شود و مراتب تقدیر از ایشان در همایش اصفهان نیز اعلام شود.

 

بند دهم دستور جلسه: هر مطلب دیگری که کانون های محترم لازم بدانند.

الف- ….

ب- جناب آقای کریمی، نماینده محترم کانون استان مرکزی پیشنهاد نمودند مفهوم و معنای اجزای متشکله نشان کانون وکلا برای یادآوری به کارآموزان محترم اعلام شود.

 جلسه در ساعت ۱۵:۴۵ خاتمه یافت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25688
  • 1491 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای صورتجلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران-اسکودا  مورخ   ۹۶/۸/۲۵ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما