• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

صورتجلسه همایش اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران در گیلان

  • کد خبر : 25502
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸

به نام خدا   جلسه هیات عمومی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا) روز چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ با حضور کلیه اعضا به شرح لیست پیوست در رشت و به میزبانی کانون محترم وکلای گیلان تشکیل شد . بدواً جناب آقای بهمن حیدری نژاد به عنوان رئیس و آقایان […]

به نام خدا

 

جلسه هیات عمومی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا) روز چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ با حضور کلیه اعضا به شرح لیست پیوست در رشت و به میزبانی کانون محترم وکلای گیلان تشکیل شد .

بدواً جناب آقای بهمن حیدری نژاد به عنوان رئیس و آقایان رضا زرعی و غلامرضا تجدد به عنوان نظار و آقای صفدر یوسفی به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند . پس از انتخاب هیات رییسه هیات عمومی وارد دستور شد و پس از استماع گزارش هیات رییسه و قرائت گزارش بازرس قانونی موارد ذیل با اکثریت قاطع ارا حاضرین ، با رعایت حد نصاب های مقرر در اساسنامه، تصویب گردید:

۱-گزارش بازرسان و تراز مالی به اطلاع حضار رسید. ترازنامه و صورت های مالی مربوط به دوره مالی منتهی به ٢٩/١٢/١٣٩۴ تصویب شد.

۲-در مورد رای گیری و شمارش آرائ در انتخابات کانون ها با بهره گیری از ابزارهای الکترونیک، نظرات موافق و مخالف تفصیلا مطرح شد و با توجه به این که موضوع دارای دو بعد حقوقی و فنی بوده و نیازمند بررسی همه جانبه و دقیق تر است ، از دستور خارج شد تا متعاقبا مورد تدقیق قرار گیرد.

۳-در خصوص افزودن ماده زبان و ادبیات فارسی به مواد امتحانی آزمون ورودی کانون های وکلای دادگستری رای گیری شد که حد نصاب لازم را کسب نکرد.

۳-موضوع برگزاری انتخابات هیات های مدیره همه کانون های وکلا در زمان واحد تصویب نشد.

۴-درمورد نحوه برخورد با توهین به وکلا وکانون های وکلا مقرر شد طی نامه ای به ریاست قوه قضاییه، موضوع برخورد توهین آمیز با وکلا وکانونها مطرح و اقدام مقتضی در خصوص رفع این مشکل درخواست شود. ضمنا به کانون ها توصیه شد به روش های مختلف نسبت به پی گیری موضوع و رفع اشکال اقدام نمایند.

۵-در مورد تهیه متن منقحی از لایحه جامع وکالت که متضمن نکات مورد نظر کانون ها باشد مقرر شد کمیته ای متشکل از خانم دکتر داوودی و آقایان دکترپزشکی، دکتر فرهودی نیا، دکتر کوشا، دکتر رضایی، مختاری (شهرام)، وکیلی ، هژیر و سرداری تشکیل و نسبت به تهیه متن مذکور اقدام کنند و آن را در اختیار آقایان ثابت قدم و دکتر مالکی قرار دهند تا در جلسات مربوطه مورد استفاده قرار گیرد.

۶- درموضوع تهیه و تنظیم اساسنامه موسسات حقوقی با توجه به سوابق امر مقرر شد متن منقحی مشترکا توسط اتحادیه و کانون مرکز تهیه و پس از تکمیل و تصویب شورای اجرایی ،در همایش آتی مطرح شود.

۷-گزارش وضعیت کاری و مالی صندوق حمایت توسط آقایان آشوری و زندیه ارائه و پیش بینی وضعیت آتی صندوق استماع شد.

۸-گزارش امضای تفاهم نامه توسط اتحادیه و کانون مرکز با معاونت حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری به استحضار حضار رسید. مضافا به کانون های محترم اعلام شد که درصورت تمایل می توانند نسبت به امضای تفاهم نامه مذکور اقدام نمایند.

۹-مقرر گردید جلسه بعدی هیات عمومی در آبان ماه سال جاری و در محل کانون وکلای دادگستری البرز برگزار شود .

۱۰-هیأت عمومی به جناب آقای بهمن کشاورز وکالت با حق توکیل غیر جهت ثبت صورتجلسه در اداره ثبت شرکتهای تهران تفویض کرد

 

                                                                                    

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25502
  • 1176 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای صورتجلسه همایش اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران در گیلان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما