• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

لایحه قانون مجازات اسلامی به زودی به رئیس جمهور ابلاغ می‌شود

  • کد خبر : 1587
  • ۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۱

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون قضایی مجلس از ابلاغ لایحه قانون مجازات اسلامی به رئیس جمهور خبر داد. اللهیار ملک‌شاهی، رئیس کمیسیون قضایی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه لایحه قانون مجازات اسلامی با ۵۱ ایراد از سوی شورای نگهبان مواجه بود ما پس از […]

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون قضایی مجلس از ابلاغ لایحه قانون مجازات اسلامی به رئیس جمهور خبر داد.

خبرگزاری فارس: لایحه قانون مجازات اسلامی به زودی به رئیس جمهور ابلاغ می‌شود

اللهیار ملک‌شاهی، رئیس کمیسیون قضایی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه لایحه قانون مجازات اسلامی با ۵۱ ایراد از سوی شورای نگهبان مواجه بود ما پس از بررسی‌های گوناگون، ایرادات مطرح شده را برطرف و تذکرات شورای نگهبان را در لایحه قانون مجازات اسلامی اعمال کردیم.

وی افزود: لایحه مذکور طی یک نامه تقدیم رئیس مجلس شد تا به شورای نگهبان ارسال شود، از آنجایی که رئیس مجلس نسبت به لایحه قانون مجازات اسلامی دیدگاه‌هایی را مطرح کرده بودند جلسه‌ای با حضور رئیس مجلس و اعضای کمیسیون قضایی برگزار و دیدگاه‌ها‌ بررسی شد که در نهایت مقرر شد تا لایحه مجددا به شورای نگهبان ارسال شود.

ملک‌شاهی تصریح کرد: در صورت تأیید نهایی شورای نگهبان لایحه قانون مجازات اسلامی به کمیسیون قضایی ارجاع می‌شود تا ما آن را به رئیس‌جمهور ابلاغ کنیم.

رئیس کمیسیون قضایی در پایان با تأکید بر اینکه تمدید قانون فعلی مجازات اسلامی مشکلی را برای محاکم قضایی ایجاد نخواهد کرد گفت: تا زمان اجرای قانون جدید مجازات اسلامی، قانون فعلی در دستور کار محاکم قضایی است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=1587
  • 1270 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای لایحه قانون مجازات اسلامی به زودی به رئیس جمهور ابلاغ می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما