• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9

مقررات مربوط تخلفات انتظامی در لایحه جامع وکالت بازنگری شود  

  • کد خبر : 25202
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱

تهران – ایرنا – رییس کانون وکلای دادگستری استان البرز گفت: مقررات مربوط به تخلفات و رسیدگی انتظامی نواقصی دارد که در لایحه جامع وکالت لازم است تا بازنگری شود.   «هما داوودی» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار حقوقی قضایی گروه اجتماعی ایرنا با اشاره به برگزاری اولین همایش دادستان های انتظامی کانون […]

تهران – ایرنا – رییس کانون وکلای دادگستری استان البرز گفت: مقررات مربوط به تخلفات و رسیدگی انتظامی نواقصی دارد که در لایحه جامع وکالت لازم است تا بازنگری شود.

 

«هما داوودی» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار حقوقی قضایی گروه اجتماعی ایرنا با اشاره به برگزاری اولین همایش دادستان های انتظامی کانون های وکلای سراسر کشور در سال آینده افزود: هدف از برگزاری این همایش رفع نواقصی در مقررات مربوط به تخلفات انتظامی و رسیدگی های انتظامی است که با برپایی این همایش امیدواریم این نواقص رفع شود.

 

رییس کانون وکلای دادگستری البرز در پاسخ به این سوال که قوانین مربوط به تخلفات انتظامی وکلا در کدام قانون دیده شده است، گفت: در لایحه قانون استقلال وکلا و همچنین آیین نامه این لایحه مواردی پیش بینی شده و این مقررات در لایحه جامع وکالت هم که اکنون در مجلس شورای اسلامی مطرح می باشد نیز دیده شده است.

 

وی ادامه داد: لایحه جامع وکالت باید بازنگری شود و با برگزاری همایش مزبور که اولین همایش دادستانهای انتظامی است، امیدواریم نواقص مقررات تخلفات انتظامی رفع و یک قانون علمی در مجلس به تصویب برسد.

 

داوودی در مورد اینکه چه کسانی می توانند برای این همایش مقاله ارسال کنند، اظهار داشت: وکلا و دادستان ها و دادیارهای انتظامی وکلا و افرادی که در ساختار انتظامی نقش دارند می توانند برای این همایش مقاله ارسال کنند.

 

وی ادامه داد: البته از مراجعی مانند سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام مهندسی که به نوعی درگیر تخلفات انتظامی هستند نیز در این ارتباط دعوت می کنیم.

 

اولین همایش دادستان های انتظامی کانونهای وکلای سراسر کشور با هدف شناخت خلاء های قانونی و بازنگری در مقررات انتظامی کانونهای وکلا، ایجاد وحدت رویه در مراجع انتظامی کانونها و همچنین ارائه راهکارهای عملی در راستای پیشگیری و کاهش تخلفات انتظامی ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ به میزبانی کانون البرز برگزار می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25202
  • 1027 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مقررات مربوط تخلفات انتظامی در لایحه جامع وکالت بازنگری شود   بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما