• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
12

نامگذاری امسال، تحولات مثبتی را در کشور ایجاد خواهد کرد

  • کد خبر : 4232
  • ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) تاکید کرد که نامگذاری امسال به نام”اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی” می‌تواند تحولات مثبتی را در کشور ایجاد کند.   بهمن کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با بیان این مطلب گفت: به نظر می‌رسد که در این نامگذاری، اقتصاد اولویت […]

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) تاکید کرد که نامگذاری امسال به نام”اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی” می‌تواند تحولات مثبتی را در کشور ایجاد کند.

 

بهمن کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با بیان این مطلب گفت: به نظر می‌رسد که در این نامگذاری، اقتصاد اولویت خاص را دارد و این مسئله عملا در نیمه دوم سال گذشته آشکار شده بود و موضوع فرهنگ و لزوم توسعه و تعمیق آن هم همواره مورد نظر بوده است.

 

وی افزود: به نظر می‌رسد منظور از توسعه فرهنگ می‌تواند از طریق ایجاد فضای باز در زمینه رسانه، مطبوعات و کتب باشد که قدم اول در راه توسعه فرهنگی است.

 

کشاورز خاطرنشان کرد: تردیدی نیست که وصول به اهداف تعیین شده در موارد عنوان شده صرفا با اقدام یکپارچه و سراسری و همدلی مطلق همه مردم ایران بدون توجه به تفاوت‌هایشان از جهت نژاد، زبان، رنگ و قومیت و مذهب میسر است که این یعنی رسیدن به عزم ملی.

 

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) با تعریفی از مدیریت جهادی ادامه داد: مدیریت جهادی یعنی به حداقل رساندن بروکراسی و فرمالیسم و در عین حال اعمال حداکثر نظارت و بازبینی و پیگیری.

 

وی در پایان گفت: با توجه به تغییراتی که با تغییر دولت حادث شده و بیش از آن هم انتظار می‌رود، نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری می‌تواند تحولات مثبتی را در کشور ایجاد کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=4232
  • 1250 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نامگذاری امسال، تحولات مثبتی را در کشور ایجاد خواهد کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما