• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
20

همایش بین المللی استقلال حرفه وکالت فردا برگزار می شود

  • کد خبر : 25344
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

  همایش بین المللی استقلال حرفه وکالت و کانون های وکلای دادگستری از منظر بین الملل فردا یکشنبه – چهارم مردادماه – در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود.   به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، قرار است این همایش با حضور سفرا و روسای کانون های وکلای کشورهای هلند، اتریش، فرانسه و […]

photo_2015-07-02_14-45-24

 

همایش بین المللی استقلال حرفه وکالت و کانون های وکلای دادگستری از منظر بین الملل فردا یکشنبه – چهارم مردادماه – در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، قرار است این همایش با حضور سفرا و روسای کانون های وکلای کشورهای هلند، اتریش، فرانسه و ترکیه و مقامات کانون بین المللی وکلا (IBA) برپا شود.

 

همچنین مقاماتی از قوه قضاییه، دولت و مجلس شورای اسلامی و مسوولان کانون های وکلای دادگستری سراسر کشور در همایش یاد شده حضور خواهند داشت.

 
بهمن کشاورز رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران اسکودا) پیش تر اعلام کرده بود که با توجه به اهمیت مساله استقلال حرفه وکالت، تصمیم گرفته شده است تا این مساله را آن گونه که در مجامع بین المللی حرفه ای مطرح است در ایران مطرح کنیم.

 

 
وی تصریح کرد: کشورهای دعوت شده به این همایش بین المللی دارای جایگاه خاصی از نظر وکالت هستند. به عنوان مثال از آنجا که وکالت و سنت وکالت در کشوری همچون ترکیه دیرین، قدیمی و جا افتاده است به همین منظور از کشور ترکیه سه تن از روسای کانون وکلای آنکار، استانبول و ازمیر هم برای شرکت در این همایش دعوت شده اند.

 

رییس (اسکودا) اظهار داشت: همچنین از کانون بین المللی وکلا (IBA) به عنوان تنها نهاد فراگیر بین المللی، افرادی شامل مدیر اجرایی IBA، رییس کمیسیون مربوط به امور وکلای کانون های دادگستری سراسر در دنیا و مامور پیگیری امر استقلال حرفه ای وکالت، رییس کمیسیون حقوق بشر و نائب رییس کمیسیون حقوق مدنی وکلا به عنوان سخنران در این همایش حضور خواهند داشت.

 

کشاورز خاطرنشان کرد: استقلال کانون های وکلا و اثبات این موضوع و کسب اطلاعات بین المللی راجع به این موضوع از زبان اهل فن از اهداف برگزاری این همایش است.

 

رییس اسکودا تصریح کرد: در این همایش مباحثی حول محور استقلال وکیل و کانون وکلا با گرایش های مختلف و تاثیر آن در سرمایه گذاری خارجی، تاثیرات آن در موضع بین المللی ایران در مجامع بین المللی و جهان و از دیدگاه اشاعه فرهنگ وکالت ارایه خواهد شد.

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25344
  • 1462 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای همایش بین المللی استقلال حرفه وکالت فردا برگزار می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما