• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
16

وجود بیش از ۷ هزار زندانی جرائم غیرعمد در کشور

  • کد خبر : 4988
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸

معاون ستاد دیه کشور گفت: در حال حاضر ۷ هزار و ۸۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در کشور وجود دارد که برای آزادسازی این زندانیان نیازمند ۴۳۵ میلیارد تومان اعتبار هستیم. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، محمدعلی ساری شب گذشته در جشن گلریزین آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد خراسان جنوبی گفت: طی […]

معاون ستاد دیه کشور گفت: در حال حاضر ۷ هزار و ۸۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در کشور وجود دارد که برای آزادسازی این زندانیان نیازمند ۴۳۵ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، محمدعلی ساری شب گذشته در جشن گلریزین آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد خراسان جنوبی گفت: طی پنج سال گذشته حدود یک هزار جش گلریزان در کشور برگزار شده که در این جشن‌ها بیش از ۷۶ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع‌آوری شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته ۶۵ درصد شاکیان جرائم غیرعمد در سطح کشور گذشت کرده‌اند که این میزان ۵ هزار و ۳۴۹ میلیارد است.

معاون ستاد دیه کشور گفت: سال گذشته ۷ هزار و ۷۳۵ زندانی جرائم غیرعمد در کشور وجود داشت که از این تعداد ۲۰۵ نفر زن و ۷ هزار و ۵۳۰ نفر مرد بوده است.

ساری با اشاره به اینکه قبل از اجباری شدن بیمه شخص ثالث روزی ۵۵ نفر ورودی جرائم غیرعمد به دلیل تصادف به زندان‌ها بود، تصریح کرد: با اجباری شدن بیمه شخص ثالث ورودی زندان‌ها روزی دو نفر است و باید تمام تلاش خود را برای کاهش این آمار بکنیم.

وی اظهار کرد:‌ ایران رتبه دوم تصادفات را در دنیا دارد و حوادث جاده‌ای در ایران دومین عامل مرگ و میر بعد از بیماری‌های قلبی و عروقی است.

انتهای پیام

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=4988
  • 1369 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای وجود بیش از ۷ هزار زندانی جرائم غیرعمد در کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما