• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

پیش نویس قانون جدید شوراهای حل اختلاف تهیه شد

  • کد خبر : 1128
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۵

همدان – رییس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور از آماده شدن پیش نویس قانون جدید شوراهای حل اختلاف خبر داد. به گزارش ایرنا حجت الاسلام ˈمحمد مهدی احمدی میانجیˈ روز سه شنبه در گردهمایی یک روزه روش های بهینه سازی عملکرد شوراهای حل اختلاف استان همدان افزود:در این پیش نویس از نظریات کارشناسانه مسوولان […]

همدان – رییس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور از آماده شدن پیش نویس قانون جدید شوراهای حل اختلاف خبر داد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ˈمحمد مهدی احمدی میانجیˈ روز سه شنبه در گردهمایی یک روزه روش های بهینه سازی عملکرد شوراهای حل اختلاف استان همدان افزود:در این پیش نویس از نظریات کارشناسانه مسوولان قضایی استان ها نیز استفاده شده است.

وی همچنین گفت: باید با استفاده از ظرفیت نیروهای متدین در شوراهای حل اختلاف ، رویکرد آن در جهت محور قرار دادن فرهنگ صلح و سازش باشد.

وی اظهار کرد: استفاده از نیروهای با تجربه، خوشنام و متدین در شورای حل اختلاف به منظور افزایش صلح و سازش ضروری است.

ˈمحمد رضا مترقبˈ رییس کل دادگستری همدان نیز با تاکید بر ضرورت توجه به بخش اجرای احکام شوراها گفت: دیدگاه روسای دادگستری نسبت به شوراها نقش موثری در نحوه عملکرد شوراها دارد.

در این نشست یک روزه که با حضور مسوولان قضایی استان و روسای دادگستری شهرستان ها و بخش های حوزه قضایی برگزار شد مسایل و موضوعات مربوط به شوراهای حل اختلاف استان مطرح و راهکارهایی ارایه شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=1128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما