• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
3

دیدار معاون حقوقی فراجا قم با اعضای هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان قم

  • کد خبر : 44740
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
دیدار معاون حقوقی فراجا قم با اعضای هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان قم
معاون حقوقی فرمانده انتظامی استان قم و نمایندگان حقوقی این معاونت با حضور در کانون وکلای دادگستری استان قیم با اعضای هیات مدیره کانون وکلا دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اسکودا به نقل از کانون وکلای دادگستری استان قم، در ابتدای این دیدار سرهنگ اسدی، معاون حقوقی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به تعاملات همیشگی نیروی انتظامی و وکلا اظهار داشت: گاها در برخی از پرونده‌های پیچیده نیاز به نظر حقوقی و مشورتی وکلا داریم که امیدواریم بر اساس تفاهم‌نامه‌های موجود از کمک وکلای محترم کانون قم استفاده کنیم.

وی در ادامه به موضوعات آموزشی پرداخت و بیان کرد: تمایل داریم تا در آینده‌ای نزدیک دوره‌های آموزشی در موضوعات مختلف و مرتبط با پلیس داشته باشیم و از حضور وکلا و اساتید عضو کانون بهره ببریم.

در ادامه این دیدار نیز ابراهیم جلالیان، رییس کانون وکلای دادگستری استان قم در سخنانی اظهار داشت: امنیت جامعه مدیون پرسنل محترم نیروی انتظامی است که اگر خدشه‌ای به این نیرو وارد شود، امنیت جامعه به خطر خواهد افتاد.

وی افزود: کانون وکلا آماده ارائه مشاوره حقوقی و‌ معاضدت قضایی برای تمامی پرسنل محترم نیروی انتظامی و خانواده محترم ایشان است.

جلالیان در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع آموزش عنوان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از وکلای کانون وکلای دادگستری قم از اساتید حقوق و دانشگاهی هستند، آماده همکاری در برگزاری کلاس‌های آموزشی در سطوح مختلف علمی به‌ویژه آموزش آیین دادرسی کیفری هستیم.

در ادامه این دیدار نیز محسن زاهدنیا، عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری قم با اشاره به افزایش تهدید علیه وکلای دادگستری اظهار داشت: متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد سوء قصد به جان همکاران در سراسر کشور بوده‌ایم که بیشتر این موارد از سوی طرف مقابل پرونده صورت می‌گیرد لذا از پلیس درخواست حمایت و همکاری ویژه در بحث امنیت همکاران وکیل را داریم.

روح‌الله کاظمی، دیگر عضو هیات مدیره کانون استان قم نیز با اشاره به اهمیت بحث آموزش عنوان کرد: بسیاری از مشکلاتی که برای برخی از پرسنل انتظامی پیش می‌آید به دلیل عدم آموزش کافی و عدم آشنایی از قوانین است که امیدوارم در این زمینه همکاری خوبی صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: کانون وکلا آماده همکاری در این زمینه است.

همچنین در پایان این دیدار افضلی، نایب رییس کانون وکلای دادگستری استان قم طی سخنانی کوتاه بر اهمیت پیگیری و اجرای مفاد تفاهم‌نامه‌های فی‌مابین کانون وکلای دادگستری استان قم و نیروی انتظامی تاکید کرد و مقرر شد نمایندگانی در خصوص پیگیری مفاد تفاهم‌نامه از سوی طرفین تعیین شوند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=44740
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران
  • 126 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما