• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
4
رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز:

وکالت تخصصی، گشودن دروازه ورود به استاندار‌های جهانی خواهد بود

  • کد خبر : 44421
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
وکالت تخصصی، گشودن دروازه ورود به استاندار‌های جهانی خواهد بود
رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز با تاکید بر اینکه وکالت تخصصی، گشودن دروازه ورود به استاندار‌های جهانی خواهد بود، گفت:  نتیجه این فرآیند به دادرسی عادلانه، کاهش دعاوی و کاهش هزینه‌ها کمک خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی اسکودا به نقل از کانون وکلای دادگستری مرکز، دکتر بهنام حبیب‌زاده مومن، رئیس کانون مرکز، در مراسم افتتاحیه هم‌زمان ۷ دوره وکالت تخصصی ضمن قدردانی از زحمات متولیان و استقبال وکلا و کارآموزان از این دوره‌ها گفت: پیچیدگی وقایع حقوقی در روابط اجتماعی، گستردگی ارائه خدمات حقوقی و وکالتی و تنوع انواع دعاوی، باعث شده است تا وکالت به طرف تخصصی شدن برود.

وی با بیان اینکه انتظار شهروندان به عنوان جامعه هدف این است که در دعاوی پیچیده، وکیل در کمترین زمان و با کمترین هزینه و با دانشی بالا، آن‌ها را به حقشان رهنمون سازد، تصریح کرد: اگر مردم خدمات به‌روز از وکیل دادگستری دریافت کنند قطعا رضایتمندی‌شان از نهاد وکالت بالاتر خواهد رفت و ما این هدف را دنبال می‌کنیم.

حبیب‌زاده مومن افزود: ارائه خدمات وکالتی و حقوقی با سیاق گذشته باید فراموش شود. امروز دعاوی بیمه، مالیات، سایبری، ثبتی، وکالت در شرکت‌ها و وکالت در امور بانکی هر یک تخصص می‌خواهد؛ همه این‌ها دانش و تجربه نوین می‌خواهد که باید توسط اساتید خبره آموزش صحیح داده شود.

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: از هیات مدیره دوره سی و دوم و ریاست مرکز آموزش علمی کاربردی کانون وکلا جناب دکتر شاه محمدی و همکارانشان تشکر می‌کنم که تلاش کردند این دوره‌ها افتتاح و برگزار شود و نه فقط در کانون وکلای مرکز بلکه این خدمات و آموزش تخصصی به کانون‌های سراسر کشور ارائه می‌گردد وحتی برخی از عزیزان در مرکز مشاوره قوه قضاییه هم در این دوره‌ها ثبت‌نام کردند که نشان‌دهنده این است که کانون وکلا دادگستری مورد اعتماد است.

وی خاطرنشان ساخت: قطعا وکالت تخصصی، گشودن دروازه ورود به استاندار‌های جهانی خواهد بود. نتیجه این فرآیند به دادرسی عادلانه، کاهش دعاوی و کاهش هزینه‌ها کمک خواهد کرد. وکالت تخصصی باعث سهولت مراجعه مردم خواهد شد و این مهم قطعا به نفع شهروندان و دستگاه قضایی خواهد بود و در آینده در پروفایل وکلا داشتن مدرک تخصصی نیز قید خواهد شد.

خاطرنشان می‌سازد از تاریخ ۳/۵/۱۴۰۳ به طور همزمان هفت دوره آموزش تخصصی وکالت با ثبت‌نام ۵۰ نفر آنلاین و ۳۰۰ نفر به‌صورت حضوری و با مشارکت اساتید متخصص شروع به‌کار کرده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=44421
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 215 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما