• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
17

نشست روابط عمومی‌ اسکودا با مسئولان روابط عمومی‌ کانون‌های وکلا برگزار شد

  • کد خبر : 38214
  • ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
نشست روابط عمومی‌ اسکودا با مسئولان روابط عمومی‌ کانون‌های وکلا برگزار شد
نخستین نشست روابط عمومی اسکودا با مسئولان روابط عمومی کانون‌های وکلای دادگستری کشور در دوره جدید روز شنبه 24 دی ماه جاری با حضور اکثریت اعضا به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) در این نشست، سید علیرضا حسینی سرپرست روابط عمومی اسکودا ضمن تشریح فعالیت‌های روابط عمومی اسکودا در دوره جدید، بر ارتقای جایگاه نهاد وکالت از طریق هم‌افزایی فعالیت‌های رسانه‌ای کانون‌های وکلای سراسر کشور تاکید کرد.

در این جلسه، حاضران بر تهیه و تنظیم سند ملی روابط عمومی‌های کانون‌های وکلای دادگستری ایران به منظور ایجاد وحدت رویه در نحوه اطلاع‌رسانی‌ها و اقدامات پیش‌رو در نهاد وکالت تاکید کردند.

همچنین در این جلسه پیشنهاداتی درباره عضویت نمایندگان روابط عمومی‌های کانون‌های وکلا در شورای سیاستگذاری روابط عمومی اسکودا مطرح و بر تشکیل شورای اجرایی روابط عمومی‌های کانون‌های وکلای دادگستری تاکید شد.

ضرورت تشریک مساعی بیشتر میان روسا و اعضای هیات مدیره کانون‌های وکلا با واحدهای روابط عمومی‌ کانون‌ها و تولید محتوا از سوی این روابط عمومی‌ها به منظور انعکاس خدمات نهاد وکالت به ویژه در حوزه مسئولیت اجتماعی از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مطرح و تبادل نظر شد.

در این نشست همچنین مقرر شد در نشست آموزشی روابط عمومی‌های کانون‌های وکلای سراسر کشور که ششم بهمن ماه سال جاری در کانون بوشهر برگزار خواهد شد، مباحث مورد توافق کانون‌ها به بحث و تبادل نظر گذاشته شود.

گفتنی است در این نشست مسئولان روابط عمومی کانون‌های وکلای خراسان، بوشهر، کردستان، کرمانشاه، اصفهان، بوشهر، اردبیل، البرز، قم، قزوین، یزد، کرمان، آذربایجان شرقی، یزد، مازندران و اصفهان حضور داشتند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=38214

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما