• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
22

افتتاحیه سی و هفتمین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری کشور

  • کد خبر : 33756
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
افتتاحیه سی و هفتمین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری کشور
سی و هفتمین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری کشور به میزبانی کانون وکلای دادگستری استان اصفهان در تاریخ ۵ خرداد ماه ۱۴۰۰ در هتل عباسی برگزار شد.

نخستین روز این همایش با حضور مدیران و پیشکسوتان نهاد وکالت، معاون دادستان کل کشور دکتر رضا خشنودی، استاندار اصفهان دکتر عباس رضایی، ریاست دادگستری کل استان اصفهان دکتر حبیبی، شهردار اصفهان دکتر نوروزی و جمعی از پژوهشگران و مقامات کشوری در تالار عباسی هتل عباسی اصفهان برگزار شد.

افتتاحیه همایش با سخنانی از نایب رئیس کانون وکلای اصفهان و دبیر همایش سی و هفتمین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری کشور آغاز گردید.

امیر حسین سجادیه در ابتدا پس از خوش آمدگویی به مدیران نهاد وکالت و پیشکسوتان این عرصه و مقامات حاضر اظهار داشت: این همایش با تاخیر یکساله به علت شیوع ویروس کرونا به میزبانی کانون اصفهان برگزار میگردد.

دبیر همایش در ادامه با اشاره به سابقه تشکیل اتحادیه گفت: در سال۱۳۸۲ اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران موجودیت یافت و از آن زمان هرسال دو مرتبه شاهد گردهمایی مدیران نهاد وکالت بوده ایم. در آخرین همایش اتحادیه کانون های وکلای دادگستری کشور که در شهر شیراز برگزار شد، مقرر گردید، در بهار ۱۳۹۹ کانون وکلای اصفهان میزبان این گردهمایی باشد، که به سبب شیوع کرونا این وعده یکسال به تاخیر افتاد و هم‌ اکنون با وجود اینکه مخاطرات این ویروس کم شده اما تماما از میان نرفته است، امروز اعضای هیئت عمومی اتحادیه وکلا با چنان چالش و معضلاتی روبرو هستند که بر خود لازم دیدند، علیرغم مخاطرات ناشی از کرونا رنج سفر را بر جان خریده و حضور یابند و امیدواریم شاهد دستاوردهای چشمگیری در این همایش دو روزه باشیم.

بازرس اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری در پایان یاد اساتید و معمرین نهاد وکالت را گرامی داشت.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 2]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=33756

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما