• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
21
اخبار کانون های وکلا

در دیدار نوروزی هیئت مدیره‌ی کانون با رئیس کل دادگستری اصفهان صورت گرفت؛ پیگیری اجرایی شدن طرح تخصیص تریبون دفاع به وکلای استان اصفهان

  • کد خبر : 33496
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
در دیدار نوروزی هیئت مدیره‌ی کانون با رئیس کل دادگستری اصفهان صورت گرفت؛ پیگیری اجرایی شدن طرح تخصیص تریبون دفاع به وکلای استان اصفهان
رئیس و اعضای هیئت مدیره‌ی کانون وکلای دادگستری اصفهان، در دیدار نوروزی خود با رئیس کل دادگستری استان اصفهان، اجرایی شدن طرح تخصیص تریبون دفاع به وکلا را پیگیری کردند.

 

به گزارش روابط عمومی کانون وکلای دادگستری اصفهان، صبح امروز در دیدار رئیس و اعضای هیئت مدیره‌ی کانون با رئیس کل دادگستری استان اصفهان، طرح تخصیص تریبون دفاع به وکلای استان اصفهان که مدتی است از سوی کانون وکلای دادگستری اصفهان مطرح و مورد موافقت رئیس کل دادگستری استان نیز قرار گرفته است، پیگیری و در مورد اجرایی شدن آن رایزنی و گفتگو شد.

بر اساس این طرح، قرار است تعداد ۳۰۰ تریبون دفاع، با هدف تسهیل نقش آفرینی وکلا در جلسات رسیدگی و حفظ شان و جایگاه حرفه ای آنان در محاکم، در شعب مختلف استان تعبیه شده و در معرض استفاده‌ی وکلا در تمامی شعب شهرستان‌های استان اصفهان قرار گیرد.
بنا بر این گزارش، مراحل اداری این طرح با موفقیت سپری شده و در جلسه ای که به تازگی با حضور دکتر یاسین صعیدی از اعضای هیئت مدیره‌ی کانون وکلای دادگستری اصفهان، نماینده‌ی معاونت اداری و مالی دادگستری اصفهان و نیز نماینده‌ی مرکز وکلای قوه‌ی قضائیه‌ی اصفهان برگزار شده است، مقرر شده که این طرح، تا سه ماه آینده به مرحله‌ی اجرا و بهره برداری رسد.

گفتنی است طرح تخصیص تریبون دفاع به وکلا، از مطالبات همیشگی وکلای استان بوده و با توجه اینکه علاوه بر وکلای کانون وکلا، وکلای مرکز وکلای قوه‌ی قضائیه نیز از اجرایی شدن این طرح، بهره مند خواهند شد، منابع مالی این طرح به صورت تعاملی با مشارکت مالی دستگاه‌های مرتبط و دادگستری استان اصفهان تامین خواهد شد.
هم چنین در این جلسه، اعضای هیئت مدیره‌ کانون وکلای دادگستری استان اصفهان ضمن تبیین مشکلات وکلای استان در دفاتر خدمات الکترونیک قضائی، خواستار چاره اندیشی جدی برای رفع این مشکلات شدند.

 

روابط عمومی کانون وکلای دادگستری اصفهان

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=33496
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 908 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما