• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
20

گزارش کوتاهی از جلسه شورای اجرایی روز پنج شنبه ۹۹/۰۸/۲۹

  • کد خبر : 31782
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
گزارش کوتاهی از جلسه شورای اجرایی روز پنج شنبه ۹۹/۰۸/۲۹
گزارش جلسه شورای اجرایی

اولین جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران به ریاست جناب آقای دکتر جعفر کوشا در روز پنج شنبه مورخ بیست و نهم آبان ماه ، بصورت همزمان حضوری و بر خط (صوتی و تصویری) با حضور ۲۲ کانون از مجموع ۲۵ کانون وکلای سراسر دادگستری کشور تشکیل گردید.

این جلسه با حضور همدلانه اکثریت مطلق نمایندگان محترم کانونهای وکلای دادگستری سراسر کشور بنا بر دعوت قبلی، راس ساعت ۹ صبح با پیام خیرمقدم رئیس محترم اتحادیه آغاز به کار کرد.
در آغاز این جلسه نمایندگان محترم کانونهای وکلا، ضمن تبریک انتخاب جناب آقای دکتر کوشا، بر وحدت و همدلی وکلای دادگستری سراسر کشور و کانونهای متبوع ایشان در شرایط خطیر حاکم بر نهاد وکالت و مدیریت هوشمندانه در مقابل مخاطرات روزافزون بر استقلال نهاد وکالت، تاکید کردند و قاطعیت و انسجام در اقدامات اتحادیه را در مسیر اهداف این مجموعه خواستار شدند.
 رئیس اسکودا نیز مشی مدیریتی خود را در قدم نخست؛ ایجاد همدلی میان اعضاء، جلب مشارکت حداکثری و همفکری مدیران محترم کانون های سراسر کشور بیان نمودند و ضمن استقبال از بیان نظرات موافق و مخالف در راستای گفتگوهای سازنده صنفی و استماع نقطه نظرات وکلای محترم دادگستری، خواستار همراهی و همدلی تمامی اعضاء کانونهای وکلای دادگستری سراسر کشور، توام با سعه‌صدر و استفاده از ظرفیت های بالقوه برای ایجاد ارتباط سازنده با قوای سه گانه در راستای آگاهی‌رسانی نسبت به عواقب طرح‌های غیرکارشناسانه و سپس استفاده از ظرفیت‌های تخصصی و علمی کانون های وکلای دادگستری کشور، بمنظور ارائه راه‌کارهای کارشناسانه منطبق بر فرهنگ وکالت و شرایط اقتصادی حاکم بر معیشت و مشکلات حرفه‌ای وکلای دادگستری و ارائه طرح و لوایح سازگار با شرایط راستین، بیان کردند.

 در ادامه این جلسه، تمامی موارد مندرج در دستور کار مورد بحث و بررسی نمایندگان محترم کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور قرار گرفت.
 جناب آقای دکتر مالکی رئیس محترم کانون وکلای دادگستری مرکز، برای دقایقی مهمان این جلسه بودند که ضمن تبریک انتخاب شایسته جناب آقای دکتر کوشا، خواستار همراهی یکپارچه کانون های وکلای دادگستری کشور با اتحادیه و تمرکز و حمایت همه جانبه از برنامه‌های آن، با بهره‌گیری از توان مدیریتی و علمی جناب آقای دکتر کوشا در وضع دشوار کنونی و گذر از وضع موجود که مخل منافع اعضاء کانونهای وکلای دادگستری، این نهاد مستقل و دیرپای مدنی است، شدند.

 غایبین این جلسه نمایندگان محترم کانون های وکلاء مازندران، قزوین و زنجان در شورای اجرایی بودند که بدلیل مشکلات فنی ارتباط از راه دور امکان حضور نیافتند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=31782
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 1321 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما