• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
14

آخرین وضعیت طرح‌ها و لوایح قضایی در مجلس

  • کد خبر : 4263
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری از آغاز بررسی طرح جرم سیاسی در کمیسیون قضایی مجلس از روز گذشته خبر داد. عبدالعلی میرکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: ادامه بررسی طرح جرم سیاسی به فردا(سه‌شنبه) موکول شده است. وی با اشاره به لایحه نحوه اجرای محکومیت‌های […]

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری از آغاز بررسی طرح جرم سیاسی در کمیسیون قضایی مجلس از روز گذشته خبر داد.

عبدالعلی میرکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: ادامه بررسی طرح جرم سیاسی به فردا(سه‌شنبه) موکول شده است.

وی با اشاره به لایحه نحوه اجرای محکومیت‌های مالی گفت: شورای نگهبان نسبت به این لایحه ایراد گرفته و لایحه برای بررسی مجدد و رفع ایرادات به کمیسیون قضایی مجلس ارسال و بررسی آن در این کمیسیون آغاز شده است.

میرکوهی افزود: لایحه تمدید دوره آزمایشی قانون بازرسی کل کشور روز گذشته در دستور صحن علنی مجلس بود، ولی به دلیل اتمام وقت بررسی آن به فردا( سه‌شنبه) موکول شد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری درباره آخرین وضعیت لایحه جامع وکالت خاطرنشان کرد: این لایحه از قوه قضائیه به دولت ارسال شده است و باید هیات وزیران نسبت به این لایحه نظر دهد و پس از آن به مجلس ارسال می‌شود.

میرکوهی درباره تعیین نرخ دیه سال ۹۳ گفت: نرخ دیه امسال هنوز از سوی قوه قضائیه اعلام نشده است و تا زمان اعلام رئیس قوه قضائیه از اظهارنظر در این زمینه معذور هستم.

وی با اعلام این موضوع که وزیر دادگستری قرار است فردا(سه‌شنبه) در مجلس حضور پیدا کند، گفت: علت حضور آقای پورمحمدی در مجلس پاسخ به سوالات برخی از نمایندگان مجلس در مورد سازمان‌های زیر مجموعه قوه قضائیه از جمله سازمان ثبت، پزشکی قانونی و.. . است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=4263
  • 1195 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آخرین وضعیت طرح‌ها و لوایح قضایی در مجلس بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما