• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
13
با حضور جمعی از مقامات استان کرمانشاه صورت گرفت؛

آغاز پروژه ساخت ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری کرمانشاه

  • کد خبر : 38642
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
آغاز پروژه ساخت ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری کرمانشاه
بعد از گذشت 10 سال، کلنگ ساخت ساختمان جدید کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه بر زمین خورد. بنای جدید قرار است در سه طبقه ساخته شود و در طراحی آن تمامی تهمیدات مورد نظر نهاد وکالت در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی اسکودا به نقل از کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه، پروژه ساخت بنای جدید کانون وکلای دادگستری کرمانشاه پس از یک دهه توقف، روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه کلید خورد.

در مراسمی که به همین مناسبت در محل احداث این سازه برگزار شد، علاوه بر رئیس و اعضای کانون وکلای دادگستری کرمانشاه، شهردار و معاون استانداری کرمانشاه نیز حضور داشتند.

در این مراسم روح الله وکیلی، رئیس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه در خصوص طولانی شدن روند احداث ساختمان جدید این کانون گفت: حدود ۱۰ سال پیش از سوی رئیس وقت کانون قطعه زمینی به مساحت ۷ هزار و ۸۰۰ متر مربع خریداری شد تا بنای جدید کانون در آنجا ساخته شود.

وی ادامه داد: این قطعه زمین در مجاورت قیف فرودگاهی کرمانشاه قرار داشت و به همین دلیل از همان زمان، عملیات ساخت و ساز پروژه با موانعی روبرو شد.

وکیلی با بیان اینکه در حال حاضر موانع موردنظر برطرف شده است، افزود: کمیسیون ماده ۵ معماری و شهرسازی در نهایت با تغییر کاربری ۲ هزار متر مربع از این قطعه زمین موافقت کرد و به دنبال آن، پروانه ساخت ساختمانی سه طبقه برای استقرار کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه صادر شد.

رئیس کانون وکلای دادگستری کرمانشاه افزود: در این ساختمان در دست احداث، تمامی پیش بینی‌های لازم صورت گرفته است. محل جدید کانون وکلای کرمانشاه از هر جهت مجهز است و در طراحی آن تمامی تهمیدات لازم برای استقرار بخش‌های مختلف اداری، کمیسیون‌ها، آمفی‌تئاتر، جلسات داوری و دیدارها و جلسات وکلا با مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده‌ است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=38642
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 668 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 1
تماس باما