• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
18

سخنان دکتر مندنی پور، ریاست اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران

  • کد خبر : 1499
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۵

  ایشان ضمن اهدای سلام به حاضران در جلسه و مهمانان عزیز، اعلام داشت، اجازه میخواهم از طرف همه بزرگوارانی که پیام رسان آنها هستم، تشکر کنم از ریاست دادگستری استان و معاونین ایشان که در جاین جلسه حاضر هستند. از پیشکسوتان عرصه وکالت و بزرگانی در این جلسه هستند که از بزرگان وکالت که […]

 

ایشان ضمن اهدای سلام به حاضران در جلسه و مهمانان عزیز، اعلام داشت، اجازه میخواهم از طرف همه بزرگوارانی که پیام رسان آنها هستم، تشکر کنم از ریاست دادگستری استان و معاونین ایشان که در جاین جلسه حاضر هستند. از پیشکسوتان عرصه وکالت و بزرگانی در این جلسه هستند که از بزرگان وکالت که زحمت سفر را برخود هموار کردند سپاسگذارم. این نشانه این است که در هر شرایطی، همراه و همدل هستیم که همین امر می تواند موجب حل مشکلات ما باشد.

تکریم می داریم حضور همه بزرگانی که با قلم و قدم و زبان خود در راه تعالی و پیشرفت حرفه وکالت تا آنجا که در توان داشتند همت کردند و درود به آنها که رفتند و سلام به آنها که هستند. انشالله نسل جوان وکلا که آینده ساز جایگاه وکالت هستند قدر این نعمات را بدانند و شایستگی جای پا گذاشتن به جای بزرگان را داشته باشیم. در مسیر پر فراز و نشیبی که در پیش روی کانون وکلا قرار گرفته، هر روز با یک نامهربانی روبرو هستیم. امیدوارم جامعه به این فرهنگ برسد که وکیل یک نیاز است و باید امکان استفاده از این نیاز، فراهم باشد.

به نمایندگی از دوستان و پیشکسوتان حاضر، تشکر میکنم از کانون وکلای دادگستری بوشهر و اعضای هیات مدیره محترم کانون مذکور و همه دوستانی که در برگزاری این جلسات زحمت میکشند. امیدوارم با همه کم و کاستی های موجود در استان، بتوانیم یک همایش پربار داشته باشیم .

امروز به عنوان کارگزار شما، نوزدهمین همایش اتحادیه سراسری کانون ها ی وکلای دادگستری را با آرزوی آینده ای بهتر، آغاز میکنیم و آرزو دارم آینده ای پربار برای کانون وکلا و وکلای کشور و حرفه وکالت شکل بگیرد.

خوش آمد می گوئیم به امام جمعه شهر بوشهر و ا میدوارم جلسات امروز و فردا بتواند بازده لازم را داشته باشد. سرمایه این کشور شما هستید. در کنار دستگاه قضائی قوی، نیاز به یک دستگاه وکالت قوی و مستقل هست.

ما خواسته زیادی نداریم. خواسته ما رعایت قانون است و رعایت حریم حرمت قانون و هر چند تاکید نمی شود که مثل کشورهای پیشرفته و لکن حداقل مثل یک وکیل مصری، از همان جایگاهی که برخوردار است ما هم داشته باشیم . آنچه که کانون وکلا در عراق و اردن و پاکستان برخوردار است حداقل خواسته ماست.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=1499
  • 1545 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای سخنان دکتر مندنی پور، ریاست اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما