• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
8
رییس کانون وکلای کرمانشاه اعلام کرد:

آماده اجرای طرح وکیل خانواده در کرمانشاه هستیم

  • کد خبر : 39251
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
آماده اجرای طرح وکیل خانواده در کرمانشاه هستیم
رییس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت نزدیک به یک هزار وکیل مدافع دادگستری در این استان، گفت: با توجه به تعداد وکلا و سطح دانش و کیفیت کار آنان، ظرفیت اجرای طرح وکیل خانواده در کرمانشاه وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی اسکودا به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری کرمانشاه، روح الله وکیلی روز دوشنبه، هشتم اسفند ماه در آئین گرامیداشت هفتادمین سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری و روز وکیل مدافع گفت: امروز زمان تخصص است و اگر به تخصص توجه نکنیم مطلوب میسر نخواهد شد.

وکیلی افزود: اگر بتوانیم از وکلای دادگستری و همچنین وکلای مرکز در جهت استیفای و رفع خصومت و نهادینه کردن نهاد خانواده و بقای آن استفاده کنیم یقینا ایده آل خواهد بود.

وی در مورد فعالیت وکلای دادگستری استان کرمانشاه گفت: به زودی علاوه بر وکلای قبلی، ۱۷۶ کارآموز به چرخه دفاع از حقوق ملت وارد می شوند و تعداد وکلای مدافع دادگستری استان به نزدیک یک هزار نفر می‌رسند.

رییس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه در ادامه با قدردانی از تلاش های یکساله وکلای استان در راستای دفاع از حقوق مردم، گفت: وکلای دادگستری در جهت استیفای حقوق مظلوم، به عنوان سربازان عدالت عهده دار وظیفه سنگین دفاع هستند و از همه این افراد قدردانی می کنم.

وکیلی یکی از اقدامات برجسته این کانون وکلای را در سال جاری را کلنگ زنی ساختمان کانون وکلای استان کرمانشاه اعلام کرد و افزود: این ساختمان اسفند سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد و کانون وکلا صاحب ساختمانی در شان و جایگاه وکلای استان می شود.

رییس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه همچنین افزود: امسال همچون سال‌های پیشین هزاران مشاوره رایگان و وکالت‌های معاضدتی و تسخیری در باب خدمت رسانی به مردم استان را عهده دار بودیم و از این حیث قدردان تلاش وکلا هستیم.

وی در ادامه همچنین گفت: کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه نزدیکترین تعامل توام با احترام را با دستگاه قضایی دارد و از همراهی مسوولان دادگستری استان نیز قدردانی می کنیم.

وکیلی افزود: هدف ما با دستگاه قضایی و کارکنان و قضات، استیفای حقوق مظلوم است و به همت و تدبیر آنان و با دفاع ما بر آنیم که تا گرد و غبار را از چهره عدالت بزداییم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=39251

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما