• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6

آیین اختتامیه مسابقات تنیس روی میز ششمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری برگزار شد

  • کد خبر : 41077
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
آیین اختتامیه مسابقات تنیس روی میز ششمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری برگزار شد
آیین اختتامیه مسابقات تنیس روی میز ششمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری ایران صبح امروز سه‌شنبه 13 تیر ماه سال جاری با اهدای مدال و جام قهرمانی به نفرات و تیم‌های اول تا سوم مسابقات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا)، در این مراسم که با حضور علی قاسمی رئیس کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان، عزیزاله فرضی‌پور رئیس موسسه ورزشی و تفریحات سالم کیش و نیز محمد صابونچی ذوالفقاری، علی‌اکبر اربابی و سعید محمدپور نویدان از اعضای کمیسیون ورزش اسکودا برگزار شد، از نفرات و تیم‌های اول تا سوم رقابت‌های تیمی، انفرادی و دوبل تنیس روی میز این دوره از رقابت‌ها با اهدای کاپ، مدال و لوح‌، تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است در رقابت‌های تنیس روی میز تیمی که با شرکت ۹ تیم از استان‌های مختلف کشور برگزار شد، به ترتیب کانون‌های وکلای دادگستری مرکز، فارس و کرمان و گیلان(مشترکا) صاحب عناوین اول تا سوم مسابقات شدند.

همچنین در مسابقات انفرادی تنیس روی میز که با حضور ۴۳ ورزشکار از ۹ استان برگزار شد، آقایان بادپا از کانون وکلای دادگستری فارس، خجسته از کانون مرکز، مهرسا از کانون گلستان و محمد حسینی از کانون مرکز(مشترکا) توانستند نشان‌های طلا، نقره و برنز این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کنند.

در رقابت‌های دوبل تنیس روی میز که با شرکت ۱۷ تیر از ۹ استان برگزار شد، آقایان خجسته و محمدحسینی از کانون وکلای دادگستری مرکز صاحب گردن‌آویز طلا شدند. آقایان بلالائی و یعقوبی از کانون گیلان نیز مدال نقره این دسته را به خود اختصاص دادند و آقایان شکرا… زاده و نجفی از کانون فارس و بادپا و رهنما از همین کانون (فارس) هم مشترکا به عنوان سومی این رقابت‌ها دست یافتند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=41077
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 483 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما