• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
8

آیین اختتامیه مسابقات والیبال ششمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری برگزار شد/ کانون مرکز مدال‌ها را درو کرد

  • کد خبر : 41162
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۵۰
آیین اختتامیه مسابقات والیبال ششمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری برگزار شد/ کانون مرکز مدال‌ها را درو کرد
آیین اختتامیه مسابقات والیبال ششمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری ایران در دو بخش آقایان و بانوان چهارشنبه شب 14 تیر ماه سال جاری با اهدای مدال و جام قهرمانی به تیم‌های اول تا سوم این مسابقات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا)، در این مراسم که با حضور علی قاسمی رئیس کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان، عزیزاله فرضی‌پور رئیس موسسه ورزشی و تفریحات سالم کیش و عبدالصمد خرمشاهی عضو کمیسیون ورزش اسکودا برگزار شد، از تیم‌های اول تا سوم والیبال آقایان و بانوان با اهدای کاپ، مدال و لوح‌، تقدیر به عمل آمد.

در دیدارهای پایانی بخش بانوان مسابقات والیبال ششمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری ایران به ترتیب تیم‌های کانون وکلای مرکز، اصفهان و گلستان توانستند عناوین اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها را به دست آورند.

همچنین تیم کانون وکلای خراسان توانست کاپ اخلاق این مسابقات را از آن خود کند.

همچنین در مراسم اختتامیه این بخش، از دریا حسینی از کانون وکلای دادگستری مرکز به عنوان برترین بازیکن بخش بانوان با اهدای کاپ تجلیل به عمل آمد.

در بخش آقایان مسابقات والیبال ششمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری ایران نیز تیم‌های والیبال کانون‌های مرکز، فارس و گلستان به ترتیب گردن‌آویز مدال‌های طلا، نقره و برنز این دوره از رقابت‌ها شدند. به این ترتیب کانون وکلای دادگستری مرکز توانست در دو بخش آقایان و بانوان قهرمان والیبال المپیاد ششم کانون‌های وکلا شود.

کانون وکلای دادگستری اصفهان نیز توانست کاپ اخلاق این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.

کاپ بهترین بازیکن مرد این دوره از رقابت‌ها نیز به سهند جوادی از کانون وکلای دادگستری مرکز رسید و به این ترتیب در هر دو بخش آقایان و بانوان، کانون مرکز توانست عنوان بهترین بازیکن را به خود اختصاص دهد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 2.7]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=41162
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 771 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما