• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
9
رئیس کانون وکلای دادگستری گلستان در واکنش به اظهارات اخیر شمس‌الدین حسینی:

از دانشجوی حقوق، وکیل بیکار ساخته‌اید و سعی در پاک کردن صورت مسأله دارید

  • کد خبر : 41389
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
از دانشجوی حقوق، وکیل بیکار ساخته‌اید و سعی در پاک کردن صورت مسأله دارید
رئیس کانون وکلای دادگستری استان گلستان در واکنش به اظهارات اخیر سید شمس‌الدین حسینی، رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی علیه کانون وکلای دادگستری یادداشتی منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اسکودا به نقل از کانون وکلای دادگستری گلستان، متن کامل یادداشت حمیدرضا مومن، به این شرح است: «جناب نماینده اظهار نظر عجیبتان و تهدید کهن‌ترین نهاد مدنی از تریبونی که باید صدای ملت باشد همگان را در تعجب فرو برد.

عملکرد جنابعالی و همفکرانتان، کهن‌ترین نهاد مدنی برخواسته از خواستگاه قانون مترقی ایران را با وضع قوانین مبهم و ایجاد گره‌های پیچ در پیچ به مسلخگاه ویرانی و نابودی برده است.

اظهارات سرشار از حب و بغضتان به عنوان نماینده (اقتصادی مجلس) که از قضا، اقتصاد و معیشت مردم با مدیریت امثالهم به تاریک‌ترین زمان تاریخی ایران اسلامی عزیزمان رسیده است باعث تأسف و نگرانی همه متخصصین گردیده است.

جناب حسینی شایسته نیست به دلیل نداشتن برنامه مدون برای برون رفت از مشکلات اقتصادی، بازی را جهت پنهان نمودن ضعف‌های موجود به بیراهه کشیده و فرافکنی نمایید.

متأسفانه به جای پرداختن به ایده‌های نداشته‌تان در اقتصاد و فرهنگ و سیاست با فشار عده‌ای اندک که سالیان سال در آزمون‌های ورودی وکالت رد شده اند، از دانشجوی حقوق، یک وکیل بیکار و سربار خانواده ساخته اید و سعی در پاک نمودن صورت مسأله دارید.

برادر عزیز اگر توان تصمیم سازی درست ندارید لااقل سکوت پیشه کنید و بیش از این بی اطلاعی تان را به رخ دیگران نکشید.

چگونه حتی نتوانسته اید مانند بسیاری از امور بجامانده در این کشور که همواره خود را مدیر اقتصادی می‌دانید، از کارشناسان و فرهیختگان سوال بفرمائید که چه بلایی بر سر جامعه حقوقی کشور آورده اید.‌ای کاش مدعیانی، چون شما ذره‌ای به فرمایشات دلسوزانه مقام معظم رهبری توجه می‌کردید، که چقدر زود دیر می‌شود و با این فرمان شتابانی که به اتفاق همفکرانتان گرفته اید، ویرانی نهاد‌های برخواسته از دل جامعه مدنی کشور همچون کانون وکلا به دست توانای شما دور از انتظار نیست.

در انتها باید متذکر گردید که شایسته است اقتصاددانانی که خود در حل امور اقتصادی کشور به دلیل نداشتن هیچ برنامه مدونی، عاجز و ناتوان مانده اند، در امر وکالت که نشأت گرفته از قانون اساسی کشور است و در ذیل حقوق ملت بدان تأکید شده است، دخالتی نداشته و اتخاذ تصمیمات مهم این نهاد مدنی را به دست توانمند مدیران متخصص آن بسپارند.»

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=41389
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 884 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما