• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

اعلام بررسی صلاحیت ۲۹ داوطلب انتخابات هیات مدیره کانون وکلای مرکز

  • کد خبر : 4110
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۲

   رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات گفت که نتیجه بررسی صلاحیت ۲۹ وکیل برای نامزد شدن در انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز بزودی اعلام می‌شود. به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام نیری در حاشیه سفر مسئولان عالی قضایی به استان کرمانشاه در پاسخ به سوالی درباره رد صلاحیت ۲۹ وکیل دادگستری […]

 

 رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات گفت که نتیجه بررسی صلاحیت ۲۹ وکیل برای نامزد شدن در انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز بزودی اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام نیری در حاشیه سفر مسئولان عالی قضایی به استان کرمانشاه در پاسخ به سوالی درباره رد صلاحیت ۲۹ وکیل دادگستری گفت: ۲۹ وکیل ردصلاحیت نشده بودند بلکه درباره این تعداد از وکلا بررسی‌ها انجام نشده بود ولی قرار بود بررسی‌ها روز چهارشنبه در شعبه رسیدگی کننده تمام و نتیجه آن اعلام شود.

وی در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین علت رد صلاحیت وکلا برای نامزدی در انتخابات هیات مدیره کانون چیست؟ گفت: من خودم نمی‌دانم زیرا شعبه رسیدگی کرده و من اطلاعی ندارم.

نیری افزود: البته ردصلاحیت تعبیر درستی نیست. بلکه تعبیر درست، عدم احراز صلاحیت است.

رئیس دادگاه عالی انتظامی قضات در پاسخ به این سوال که آیا از بعد سفر مسئولان قضایی به ارومیه تاکنون در بخش قضاوت، انفصال نداشته‌ایم؟ گفت: این دادگاه همیشه وجود دارد و بررسی می‌کند و اگر موارد مهمی باشد اعلام می‌شود.

وی درباره بیشترین شکایت مطرح شده در این دادگاه گفت: بیشترین شکایات در رابطه با کیفیت رسیدگی به پرونده است، زیرا ممکن است قضات دقت، استعلام یا ابلاغ نکرده باشند و ضوابط لازم را رعایت نکرده باشند.

نیری گفت: ۹۹ درصد شکایات از این قبیل است که مورد بررسی قرار می‌گیرد هرچند این موارد موجب انفصال نمی‌شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=4110
  • 1072 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اعلام بررسی صلاحیت ۲۹ داوطلب انتخابات هیات مدیره کانون وکلای مرکز بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما