• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
25

انتخاب مجدد احمد نامداری به عنوان رئیس کانون وکلای کردستان

  • کد خبر : 41428
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
انتخاب مجدد احمد نامداری به عنوان رئیس کانون وکلای کردستان
در بیست و ششمین جلسه هیات مدیره دوره هشتم کانون وکلای دادگستری استان کردستان که روز سه‌شنبه چهارم مرداد ماه جاری برگزار شد، احمد نامداری به عنوان رئیس دور دوم دوره هشتم هیات مدیره این کانون انتخاب و در سمت خود ابقا شد.

به گزارش روابط عمومی اسکودا به نقل از کانون وکلای کردستان، همچنین در این انتخابات امیر احمدی و آزاده احمدی به ترتیب به عنوان نایب رئیس و بازرس این کانون انتخاب شدند. امیر ضیاالدینی نیز به عنوان دبیر و سخنگوی هیات مدیره دور دوم دوره هشتم هیات مدیره کانون وکلای کردستان تعیین شد.

در این جلسه احمد نامداری رئیس کانون وکلای دادگستری کردستان با بیان اینکه امروز همکاران محترم و بزرگوار در هیأت مدیره کانون کردستان بار امانت سنگین را بر دوشم قرار دادند و از خداوند بزرگ و عالی رتبه می‌خواهم که من را مورد عنایت خود قرار ‎دهد تا شرمنده دوستانم در هیات مدیره و وکلای معزز و محترم کانون کردستان نشوم و بتوانم با بهره گیری از تمام توانایی‌ها و استعداد‌های موجود در کانون کردستان روز‌های خوبی را برای کانون به وجود بیاوریم.

نامداری به انتخابات هیأت رئیسه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: قطعا خاطره اتحاد و برادری هیأت مدیره دوره هشتم سال‌های سال در کانون زبانزد خواهد بود و وکلای جوان آن را به خاطر خواهند سپرد.

رئیس کانون وکلای دادگستری کردستان همچنین با اشاره به اعضای هیأت مدیره این کانون ادامه داد: در یکسال گذشته برادر ارزشمند و عزیزم جناب ضیاءالدینی در سمت نائب رئیسی بسیار خلاق و دقیق عمل کردند که جا دارد از این تریبون از زحمات ایشان تشکر کنم و برای برادر و دوست همیشگی و روشنفکرم آقای امیر احمدی که با رأی قاطع دوستانم در هیات مدیره نائب رئیس کانون شدند آرزوی توفیق داشته باشم. همچنین برای خواهر مهربان و دلسوز خانم آزاده احمدی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت دارم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=41428
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 1004 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما