• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
11

ایفای مسئولیت اجتماعی در کانون وکلای دادگستری کردستان؛ کمک مالی به اطفاء حریق جنگل‌های مریوان

  • کد خبر : 41513
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۲۵
ایفای مسئولیت اجتماعی در کانون وکلای دادگستری کردستان؛ کمک مالی به اطفاء حریق جنگل‌های مریوان
کانون وکلای دادگستری استان کردستان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، مبلغ 40 میلیون تومان کمک مالی برای اطفاء حریق جنگل‌های مریوان و تامین نیازمندی‌های ضروری اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی اسکودا به نقل از کانون وکلای دادگستری کردستان، در همین زمینه احمد نامداری، رئیس این کانون در نامه‌ای خطاب به مردم شهرستان مریوان و مدیر انجمن سبز چیا نوشت: «متاسفانه خبر وقوع آتش‌سوزی مجدد در جنگل‌های مریوان که موجب آسیب‌های جانی و مالی به هموطنان عزیزمان شد، باعث ناراحتی و تاثر فرزندانتان در کانون وکلای کردستان را فراهم نمود. قطعا همراهی، همکاری و مساعدت وکلای دادگستری کردستان به هم‌زبانان عزیزمان در شهرستان مریوان بار دیگر صحنه‌های زیبایی از نیک‌اندیشی و خیرخواهی وکلای معزز را به تصویر خواهد کشید. همراهی، همبستگی و همدردی وکلای عضو کانون کردستان را پذیرا باشید و پیام ما را به هم‌زبانان عزیزمان در شهرستان مریوان برسانید.»

در بخش دیگری از این نامه آمده است: «هیات مدیره کانون وکلای کردستان به نمایندگی از وکلای کردستان به جهت کمک به اطفاء حریق جنگل‌های مریوان و برای تامین نیازمندی‌های ضروری مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال را در نظر گرفته است و کمک در نظر گرفته از طریق انجمن سبز چیا در اختیار حادثه‌دیدگان و اطفاء آتش‌سوزی و احیاء و بازسازی مناطق حادثه دیده قرار خواهد گرفت. امیدواریم دولت در قبال مناطق آتش‌سوزی به وظایف خود عمل نماید و به جبران خسارت‌های وارد شده و بازسازی مناطق آسیب‌دیده در سریعترین زمان بپردازد و از آلام و سختی وارد شده به حادثه‌دیدگان بکاهد و از مراجع قضایی نیز تقاضای بررسی موضوع از طریق قانونی و مجازات عامل یا عاملین چنین حوادثی را دارد.»

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=41513
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 214 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما