• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

بررسی لایحه پیشگیری از وقوع جرم در مجمع تشخیص مصلحت نظام

  • کد خبر : 3225
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷

تهران-معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت:لایحه پیشگیری از وقوع جرم که در مجلس به تصویب رسیده است هم اکنون در مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح و در دست بررسی است. به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا صدر حسینی روز یکشنبه در مراسم معارفه قائم مقام معاونت پیشگیری از وقوع جرم […]

تهران-معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت:لایحه پیشگیری از وقوع جرم که در مجلس به تصویب رسیده است هم اکنون در مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح و در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا صدر حسینی روز یکشنبه در مراسم معارفه قائم مقام معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه افزود:در صورت صدور مجوز های لازم ممکن است معاونت پیشگیری از وقوع جرم به عنوان شورای عالی پیشگیری کشور این امور را هدایت کند.

وی از تشکیل معاونت پیشگیری از وقوع جرم در دادستانی هر شهرستان خبر داد و گفت : اقدامات لازم در این زمینه انجام و در آستانه ابلاغ است تا این معاونت ها به سرعت در شهرستان های کل کشور تشکیل شود.

به گفته معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ، یکی از مهمترین رویکردهای آتی این معاونت آوردن تمامی سازمانها و نهادها پای کار پیشگیری از وقوع جرم است.

صدر حسینی با اشاره به ایجاد تغییرات جدید در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه افزود: سعی بر این بوده تا بر توان کارشناسی مجموعه معاونت با تشکیل کمیسیون های تخصصی افزوده شده و کارها کاملاً به صورت تخصصی پیش برود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=3225
  • 1267 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بررسی لایحه پیشگیری از وقوع جرم در مجمع تشخیص مصلحت نظام بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما