• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

بیانیه اتحادیه سراسری کانون های وکلا در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

  • کد خبر : 26698
  • ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
بیانیه اتحادیه سراسری کانون های وکلا در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی
ملت شریف ایران همانگونه که مداخله آمریکا و اذنابش در کودتای ۲۸ مرداد را فراموش نکردند این جنایت هولناک را نیز از خاطر نخواهند برد. حاج قاسم به آرزویش رسید و در دلها جاودانه شد ولی ترامپ با این اقدام جنایتکارانه در چاه خشم و نفرت ابدی ملت ایران و همه آزادگان جهان فرو نشست.

‍ بسم الله الرحمن الرحیم

ترامپ که به عنوان رهبر تروریسم بین المللی، مورد نفرت عمومی جهانیان است، در اقدامی احمقانه و نفرت انگیز دست به ترور قهرمان ملی ایران سردار سرلشکر  قاسم سلیمانی زد. حاج قاسم، به عنوان نماد اقتدار ایران، خاری در چشم سلطه‌گران و زورگویان مدعی دموکراسی و حقوق بشر بود وگرنه آنها بهتر از هر کس می دانستند که اگر حاج‌قاسم و همرزمانش نبودند، خاورمیانه  اکنون با سیه روزی تحت خلافت ابوبکر البغدادی قرار داشت و بازار برده فروشی برقرار بود، شاید هم گناه حاج قاسم همین بود که نگذاشت رویای ائتلاف جهل و سلطه در منطقه  محقق شود. ملت شریف ایران همانگونه که مداخله آمریکا و اذنابش در کودتای ۲۸ مرداد را فراموش نکردند این جنایت هولناک را نیز از خاطر نخواهند برد. حاج قاسم به آرزویش رسید و در دلها جاودانه شد ولی ترامپ با این اقدام جنایتکارانه در چاه خشم و نفرت ابدی ملت ایران و همه آزادگان جهان فرو نشست. خطای استراتژیک ترامپ که با هدف ماندن در قدرت انجام گرفت، حق مشروع مقابله به مثل را برای ملت داغدار ایران و آزادگان جهان ایجاد کرد. جامعه حقوقی دنیا از یاغی گری ها و قانون شکنی ها و یکجانبه گرایی های آمریکا، نگران است و این نگرانی را می‌توان به خوبی در مذاکرات و محافل و نشست های علمی و حقوقی در گستره بین المللی حس کرد.
اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی را به روح بلند ایشان تبریک و  به محضر مقام معظم رهبری، خانواده محترم شهید، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت ایران و علاقه‌مندان آن شهید والامقام تسلیت می‌گوید و این اقدام ددمنشانه دولت آمریکا را که نقض همه قواعد بین المللی است، به شدت محکوم می‌کند. تا ایران هست، یاد دلاوری ها و سلحشوری های سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس نیز باقی خواهد بود. روحش شاد و یادش پر رهرو باد.

اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=26698
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 1311 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بیانیه اتحادیه سراسری کانون های وکلا در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بسته هستند

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما