• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
12
رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه:

تصویب قوانین ضد نهاد وکالت، در آینده دامن‌گیر جامعه و سیستم قضایی می‌شود

  • کد خبر : 42133
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
تصویب قوانین ضد نهاد وکالت، در آینده دامن‌گیر جامعه و سیستم قضایی می‌شود
اعضای هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه با بهمن نریمانی، سرپرست محاکم تجدیدنظر استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اسکودا به نقل از کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه، در این دیدار صمیمی، ابتدا سیدطاهر نعلینی، سمت مدیریت جدید سرپرست محاکم تجدیدنظر استان را تبریک گفته و اظهار امیدواری کرد که با سابقه مدیریتی درخشانی که از ایشان سراغ دارد شاهد تحولات مثبت و ارزنده‌ای در محاکم تجدیدنظر استان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: متاسفانه هر روز شاهد تصویب قوانین غیر کارشناسانه با هدف نابودی کانون‌های وکلای دادگستری هستیم که در آینده‌ای نه چندان دور مضرات آن دامن‌گیر جامعه و سیستم قضایی می‌شود.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه، قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را یک نمونه بارز از قوانین ضد نهاد وکالت برشمرد که سیل تحصیل‌کردگان بیکار حقوق را به وکلای بیکار تبدیل کرده و با این اقدام امنیت قضایی را نیز مختل خواهد کرد. نعلینی در پایان خواستار انعکاس مشکلات این قانون جهت اصلاح و بازنگری در سلسله مراتب قوه قضاییه شد.

بهمن نریمانی، سرپرست محاکم تجدیدنظر استان کرمانشاه نیز در این دیدار اظهار کرد: اعتقاد قلبی دارم که وکلا و قضات دو بال فرشته عدالت هستند که یکی بدون دیگری بی‌فایده خواهد بود و هرگز به سر منزل مقصود که همان اجرای عدالت است نخواهد رسید.

نریمانی همچنین با اشاره به اینکه با مشکلات و نواقص قانون تسهیل آشنایی کامل دارد، اعلام کرد که در حدود اختیارات خود مکاتبات لازم را با قوه قضائیه جهت اصلاح این قانون انجام خواهد داد.

سرپرست محاکم تجدیدنظر استان کرمانشاه در پایان این دیدار آمادگی کامل خود را جهت ایجاد هرگونه تعامل سازنده با کانون وکلای دادگستری استان اعلام کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=42133
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 340 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما