• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
15

تصویب لایحه آیین دادرسی دیوان عدالت اداری در مجمع تشخیص مصلحت

  • کد خبر : 2741
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۴

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری از تصویب لایحه آیین دادرسی دیوان عدالت اداری در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.  عبدالعلی میرکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: از دیگر لوایح مورد بررسی در مجمع تشخیص مصلحت نظام، لایحه پیشگیری از وقوع جرم بود که به دلیل اتمام وقت، […]

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری از تصویب لایحه آیین دادرسی دیوان عدالت اداری در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

 عبدالعلی میرکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: از دیگر لوایح مورد بررسی در مجمع تشخیص مصلحت نظام، لایحه پیشگیری از وقوع جرم بود که به دلیل اتمام وقت، بررسی این لایحه به هفته آینده موکول شد.

وی ادامه داد: طرح دائمی شدن قانون بازرسی کل کشور و لایحه قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی، از لوایح مورد بررسی در دستور کار کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی است.

میرکوهی افزود: لایحه همکاری‌های قضایی بین‌المللی در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس است که احتمالا به زودی به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر دادگستری با اشاره به لایحه قاچاق کالا و ارز که از دیگر لوایح مورد بررسی در مجلس شورای اسلامی است، گفت: به دلیل ایرادی که از ناحیه مجلس به لایحه قاچاق کالا و ارز وارد شد، این لایحه به کمیسیون اقتصادی مجلس برگردانده و در کمیسیون اقتصادی نیز مشکلات این لایحه رفع شد و باید برای بررسی مجدد به صحن علنی مجلس بازگردانده شود.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۷۱۴۲۹
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=2741
  • 1443 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تصویب لایحه آیین دادرسی دیوان عدالت اداری در مجمع تشخیص مصلحت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما