• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

توضیحات روابط عمومی اسکودا درباره مدعوین اختتامیه جشنواره روابط عمومی کانون‌های وکلا

  • کد خبر : 43170
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
توضیحات روابط عمومی اسکودا درباره مدعوین اختتامیه جشنواره روابط عمومی کانون‌های وکلا
روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران درباره مدعوین اختتامیه نخستین جشنواره روابط عمومی کانون‌های وکلای دادگستری کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اسکودا، متن کامل اطلاعیه به این شرح است: «در پی بروز ابهاماتی درباره فرایند دعوت از برخی مدعوین آئین اختتامیه جشنواره روابط عمومی کانون‌های وکلای دادگستری و رونمایی از اوراق متحدالشکل و سامانه سخاوت، نکات ذیل را به استحضار اعضای هیات عمومی اسکودا و داوطلبان محترم سمت‌های مختلف اتحادیه در انتخابات پیش‌رو می‌رساند.

۱- مراسم اختتامیه جشنواره روابط عمومی‌ کانون‌های وکلای دادگستری بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته بنا بود پس از برگزاری انتخابات هیات رئیسه اسکودا برگزار شود. متاسفانه به دلیل اتفاقاتی که در آخرین هیات عمومی اسکودا رخ داد و تعلیق شماری از داوطلبان از سوی دادگاه انتظامی قضات که اعضای صنف در جزئیات کامل آن قرار دارند، انتخابات تجدید و بر اساس مصوبه شورای اجرایی به بهمن موکول گردید. روشن است که با برنامه‌ریزی جدید، به دلیل ضیق وقت و ضرورت تسریع امور انتقال مدیریت به منتخبین جدید، امکان برگزاری اختتامیه پس از ۱۸ بهمن ماه وجود نداشت و ناچار به برگزاری جشنواره پیش از برگزاری انتخابات شدیم.

۲- از آنجا که مقرر شده بود در برنامه اختتامیه جشنواره روابط عمومی‌ها، از اوراق متحدالشکل و سامانه سخاوت نیز رونمایی شود، بخش قابل توجهی از مدعوین به اعتبار سمت‌های فعلی خود در کانون‌های وکلا یا اسکودا به دلیل رونمایی‌ها به مراسم دعوت شده بودند. در خصوص جشنواره روابط عمومی‌ها نیز روسای ادوار اسکودا که جملگی از پیشکسوتان نهاد وکالت به حساب می‌آیند، به اختتامیه دعوت شدند که این دعوت پیش از ثبت‌نام دوره جدید در انتخابات هیات رئیسه و در زمانی که اساسا مشخص نبود چه کسانی نامزد ریاست اتحادیه خواهند شد انجام شده بود.

۳-  مسئولان اتحادیه به اعتبار مسئولیت قانونی خود، به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی نگاه جانبدارانه به انتخابات پیش‌رو ندارند و ضمن تلاش حداکثری برای ایجاد زمینه رقابت عادلانه و آزاد بین همه داوطلبان سمت‌های مختلف اتحادیه، از انتخاب هر کسی که بتواند اعتماد اکثریت اعضای هیات عمومی را به‌دست آورد، استقبال می‌نماید. اتحادیه ضمن احترام به همه عزیزانی که در این شرایط خطیر نهاد وکالت، برای مشارکت در اداره امور اتحادیه پیش‌قدم شده و خود را در معرض انتخاب مدیران کانون‌های وکلای دادگستری گذاشته‌اند، به هیچ عنوان هوادار داوطلب خاصی نیست.

روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران»

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=43170
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 300 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما