• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

توضیحات کشاورز درباره پروانه وکالت محمدرضا رحیمی و نسرین ستوده

  • کد خبر : 25262
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) از برگزاری هیات عمومی این اتحادیه در تاریخ‌های ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه در خرم‌آباد خبر داد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بهمن کشاورز در نشست خبری با اهالی رسانه گفت:‌ بند اول دستور این همایش بررسی لایحه جامعه وکالت است. وی ادامه داد: موضوع دیگر […]

images

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) از برگزاری هیات عمومی این اتحادیه در تاریخ‌های ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بهمن کشاورز در نشست خبری با اهالی رسانه گفت:‌ بند اول دستور این همایش بررسی لایحه جامعه وکالت است.

وی ادامه داد: موضوع دیگر در همایش مذکور بحث آیین دادرسی کیفری به ویژه اصلاحیه آن و بحث شناسه ملی کانون‌هاست.

کشاورز یادآور شد: از زمان تشکیل اتحادیه تاکنون هیات عمومی به منظور بررسی امور مهم مربوط به وکلا، امر وکالت و حق دفاع مردم و … تشکیل می‌شود.

وی در مورد پروانه وکالت محمدرضا رحیمی گفت: موضوع ابطال پروانه وکالت محمدرضا رحیمی از کانون مرکز به اتحادیه هنوز اعلام نشده است. زیرا وی پروانه وکالتش را از کانون مرکز اخذ کرده و ابطال پروانه وکالت مراحل خاصی دارد.

کشاورز درباره ابطال پروانه وکالت نسرین ستوده نیز گفت: در خصوص این امر بی‌اطلاعم ولی اخیرا مطلع شدیم که دادگاه تجدیدنظر در میزان محرومیت وی تجدیدنظر کرده و آن را کاهش داده که این اقدام می‌تواند در مورد تصمیمی که در دادگاه وکلا گرفته شده موثر باشد.

ادامه دارد …

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25262
  • 1337 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای توضیحات کشاورز درباره پروانه وکالت محمدرضا رحیمی و نسرین ستوده بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما