• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
14
رئیس کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان در گفتگو با روابط عمومی اسکودا تشریح کرد:

جزئیات ششمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلا/ لزوم اتحاد و تمرین مشارکت‌پذیری در میان وکلای دادگستری

  • کد خبر : 41045
  • ۰۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
جزئیات ششمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلا/ لزوم اتحاد و تمرین مشارکت‌پذیری در میان وکلای دادگستری
رئیس کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان جزئیات برگزاری ششمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور که طی روزهای 10 تا 16 تیر ماه سال جاری به میزبانی این کانون در جزیره کیش برگزار می‌شود را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، علی قاسمی، رئیس کانون وکلای دادگستری هرمزگان در گفتگو با روابط عمومی اسکودا، در تشریح جزئیات این رویداد ورزشی گفت: ششمین المپیاد ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری در سه رشته فوتسال، والیبال (آقایان و بانوان) و تنیس روی میز برگزار می‌شود. در رشته فوتسال ۱۷ تیم، در تنیس روی میز ۹ تیم، در والیبال آقایان ۹ تیم و در والیبال بانوان هم ۷ تیم شرکت خواهند کرد. همچنین هر یک از تیم‌های فوتسال و والیبال متشکل از ۱۴ نفر و تیم‌های تنیس روی میز هم متشکل از ۶ نفر خواهند بود.

وی با بیان اینکه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این المپیاد سعی کردیم تمامی دستگاه‌های اجرایی در جزیره کیش را درگیر این رویداد کنیم، گفت: بخش خصوصی و حتی بخش دولتی مانند سازمان منطقه آزاد کیش هم در این امر ما را یاری رساندند و صدا و سیمای کیش هم برای پوشش این رویداد مهم همکاری خوبی با ما داشته است. همچنین اخبار المپیاد از سوی رسانه‌های محلی پوشش داده خواهد شد. در بحث تبلیغات محیطی هم بنرهای تبلیغاتی و بیلبوردها به صورت رایگان از سوی سازمان منطقه آزاد کیش در اختیار ما گذاشته شد تا شهروندان جزیره کیش و گردشگران هم از برگزاری این المپیاد اطلاع پیدا کنند و به نوعی جنبه عمومی داشته باشد.

قاسمی تصریح کرد: دلیل ما برای تبلیغات محیطی گسترده این است که افکار عمومی از پویایی و فعالیت کانون‌های وکلای دادگستری مطلع شوند و به نوعی گریزی بر فلسفه وجودی کانون‌های وکلای دادگستری و همچنین ترویج فرهنگ ورزش در نهاد وکالت باشد.

اسکان تمامی تیم‌های المپیاد ورزشی در یک هتل

رئیس کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان همچنین در پاسخ به این سوال که برای اصلاح ضعف‌های برگزاری المپیاد ورزشی وکلای دادگستری در ادوار گذشته، در این دوره از مسابقات چه تدابیری اندیشه‌اید؟ گفت: در ادوار گذشته مشکلاتی وجود داشت و شاید مسابقات در شأن وکلا برگزار نشد، اما ما همه هم‌وغم خود را بر این مسئله گذاشته‌ایم که بتوانیم این ضعف‌ها را اصلاح و آنگونه که شایسته کاروان‌های ورزشی کانون‌های وکلا است از آنها استقبال و پذیرایی کنیم. بر همین اساس تمام کاروان‌ها در یک هتل اسکان داده می‌شوند؛ چراکه به دلیل ماهیت المپیاد، تمامی اعضا باید در کنار یکدیگر باشند تا بتوانند تعامل اجتماعی با هم برقرار کنند؛ لذا هتلی را انتخاب کردیم که گنجایش اسکان ورزشکاران که چیزی بالغ بر ۵۳۰ ورزشکار می‌شوند را داشته باشد.

وی افزود: از طرف دیگر، سالن‌هایی که متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش هستند، برای برگزاری این رویداد به صورت رایگان در اختیار کانون وکلای هرمزگان قرار داده شد و بحث حمل و نقل ورزشکاران هم در بالاترین سطح و کیفیت طراحی و اجرا خواهد شد. برای بحث تغذیه ورزشکاران نیز رستوران‌هایی در شأن وکلا و ورزشکاران در نظر گرفته شده و به دلیل آنکه سازمان منطقه آزاد علاقه داشت گامی در جهت برگزاری هرچه بهتر این رویداد مهم کشوری بردارد، تمامی خدمات را با ۶۰ درصد تخفیف به وکلای ورزشکار ارائه خواهد کرد.

هدف از برگزاری اینگونه رویدادهای ورزشی، تمرین کار گروهی توسط کانون‌های وکلا است

قاسمی همچنین درباره هدف از برگزاری المپیادهای ورزشی کانون‌های وکلای دادگستری نیز یادآور شد: هدف از برگزاری اینگونه رویدادهای ورزشی، ترویج فرهنگ ورزش در نهاد وکالت، مشارکت‌پذیری، پویایی و تمرین کار گروهی توسط کانون‌های وکلا است تا در آینده بتوانند از مسیر همین کار گروهی در اتخاذ تصمیم‌های بزرگ با هم مشارکت کنند.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان در پایان، همدلی، یک‌رنگی و ایجاد اتحاد میان وکلای سراسر کشور را از دیگر اهداف این رویداد ورزشی و صنفی عنوان کرد و گفت: برگزاری این المپیاد باعث می‌شود انگیزه‌ برای وکلای دادگستری در جهت رشد فردی و در دستور کار قرار دادن ورزش بیشتر شود و آن را حتی بعد از پایان این المپیاد پیگیری کنند؛ چراکه اضطراب و استرس جزئی جدایی‌ناپذیر از حرفه وکالت محسوب می‌شود و وکلا با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و متاسفانه بعضاً آسیب‌های روانی و جسمی را متحمل می‌شوند که امیدواریم این رویداد بتواند آنها را بیش از گذشته به سمت ورزش سوق دهد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 2.3]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=41045
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 823 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما