• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
9

دیدار اعضای هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری ایلام با رئیس کل دادگستری استان

  • کد خبر : 41725
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
دیدار اعضای هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری ایلام با رئیس کل دادگستری استان
اعضای هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری ایلام با رئیس‌ کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اسکودا به نقل از کانون وکلای دادگستری استان ایلام، در این دیدار آیت اله‌نظری، رئیس کانون ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از همراهی رئیس کل دادگستری استان، به بیان اهداف مشترک دستگاه قضا و وکلای دادگستری برای صیانت از حق و اجرای عدالت پرداخت.

رئیس کانون وکلای دادگستری ایلام همچنین با اشاره به اقدامات قانونگذار برای نقض و تخدیش استقلال کانون‌های وکلای دادگستری یادآور شد: در شرایط فعلی کشور، دامن زدن به ایجاد اختلاف و تضییع حقوق مسلم اشخاص می‌تواند زمینه معارضه و اعتراض را فراهم سازد، در حالی که قسمت عمده‌ای از اعضای کانون‌های وکلا را رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان تشکیل می‌دهند.

در ادامه مهدی مهری، عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان ایلام نیز در سخنانی با بیان اینکه رسالت دستگاه قضایی و جامعه وکالت ایجاد بسترهای لازم توسعه اجتماعی است، به تبیین اهمیت و ضرورت مطالعات رفتاری و اجتماعی پرداخت.

وی در همین راستا پیشنهاد همکاری‌های پژوهشی کانون وکلای دادگستری استان ایلام و دادگستری کل استان را برای آسیب‌شناسی و دستیابی به درکی واقعی از محیط اجتماعی در جهت دستیابی به راهبردهای موثر تامین امنیت اجتماعی مطرح کرد.

زهرا رحیمی، نایب رئیس کانون وکلای ایلام نیز در این جلسه در خصوص موضوعاتی همچون اختصاص گیت ورودی جداگانه و اتاق مخصوص وکلا ، امکان اخذ تصویر از پرونده‌ها با استفاده از تلفن همراه، عدم بازدید بدنی وکلا و ارسال نتایج نشست‌های قضایی به کانون وکلا به ایراد سخن پرداخت.

در این نشست همچنین اعضای هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان ایلام مراتب تشکر و قدردانی از تعامل و همکاری رئیس کل دادگستری را اعلام و تشکیل جلسه‌ای با حضور مشترک رئیس کل دادگستری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وکلای دادگستری و جامعه حقوقی استان برای توضیح و تبیین موضوعات مطرح شده را خواستار شدند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=41725
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 515 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما