• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
9

دیدار اعضای هیات مدیره کانون وکلای خراسان با رییس کل جدید دادگستری خراسان رضوی

  • کد خبر : 41410
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
دیدار اعضای هیات مدیره کانون وکلای خراسان با رییس کل جدید دادگستری خراسان رضوی
اعضای هیات مدیره کانون وکلای دادگستری خراسان، صبح روز یکشنبه اول مرداد ماه و در اولین روز پس از مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دادگستری خراسان رضوی، با حجت الاسلام حمزه خلیلی در محل اداره کل دادگستری استان، دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اسکودا به نقل از کانون وکلای دادگستری خراسان، دکتر عباس شیخ الاسلامی رئیس کانون، در خصوص اهم مباحث مطرح شده در این دیدار تصریح کرد: در این نشست ضمن معرفی کانون خراسان به لحاظ کمیت و کیفیت، وضعیت این نهاد از لحاظ تعداد وکیل و کارآموز، به خصوص ۴۰۰ کارآموز بعد از قانون تسهیل تشریح شد.

وی با اشاره به اینکه اعضای هیات مدیره در این دیدار چالش‌های حقوقی استان را تبیین نمودند، افزود: رییس کل محترم دادگستری نیز بر ضرورت بررسی آثار قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، توسعه بحث معاضدت در مجتمع‌های قضایی، کمک کانون وکلا به مباحث داوری، میانجیگری، صلح و سازش و حوزه پیشگیری از وقوع جرم، تاکید کرد.

رییس کانون وکلای دادگستری خراسان با بیان اینکه خواهان برگزاری جلسات مستمر با شخص رییس کل دادگستری هستیم، خاطرنشان کرد: در گذشته، جلسات با معاونان دادگستری برگزار می‌شد و تقاضای اعضای هیات مدیره این بود که جلسات به صورت منظم با ایشان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه خواهان برگزاری جلسات مستمر با شخص رییس کل دادگستری هستیم، خاطرنشان کرد: در گذشته، جلسات با معاونان دادگستری برگزار می شد و تقاضای اعضای هیات مدیره این بود که جلسات به صورت منظم با ایشان صورت گیرد.

شیخ‌الاسلامی افزود: همچنین اعضای هیات مدیره بحث تفتیش، بازرسی و تحویل موبایل وکلا و رویه شهرهای دیگر را مطرح کردند و از ایشان تقاضا کردند با توجه به خریداری دستگاه‌های گیت جدید، نسبت به نصب آنها و عبور وکلا از مسیر گیت، تعجیل انجام شود.

رییس کانون وکلای دادگستری خراسان در پایان رویکرد رییس کل در جلسه را بسیار مثبت ارزیابی نمود و تصریح کرد: ما اولین گروهی بودیم که بعد از مراسم تودیع و معارفه در ساعت ۷ صبح به دیدار ایشان رفتیم. مهمانان ایشان فقط اعضای هیات مدیره کانون بودند، وقت مناسبی برای بیان مطالب به همکاران داده شد و قرار بر این شد که پیگیر برگزاری جلسات منظم با ایشان باشیم.

شیخ الاسلامی یادآور شد: همکاران در این دیدار ضمن خیر مقدم به ریاست محترم کل، از سوابق خوب ایشان در استان گیلان به خصوص تعامل با کانون وکلای گیلان تقدیر نموده و اظهار امیدواری کردند که این رویه در خراسان رضوی نیز تداوم یابد.

شایان ذکر است حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در ۲۷ تیرماه سال جاری، در حکمی حجت‌الاسلام حمزه خلیلی را به سمت ریاست کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی پیش از این مسئولیت ریاست کل دادگستری استان گیلان را بر عهده داشت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=41410
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 783 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما