• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
6
با حضور رئیس و هیات رئیسه اسکودا و روسای کانون‌های وکلای دادگستری صورت گرفت؛

رونمایی از پروانه‌های متحدالشکل وکالت و کارآموزی

  • کد خبر : 43104
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
رونمایی از پروانه‌های متحدالشکل وکالت و کارآموزی
در خلال برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنواره روابط عمومی کانون‌های وکلای دادگستری ایران، با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه اسکودا، روسای ادوار اسکودا و نیز روسای کانون‌های وکلا، از پروانه‌های متحدالشکل وکالت و کارآموزی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا)، در این مراسم که امروز چهارشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در تالار مولوی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، از این اوراق رونمایی شد و ازین پس قرار است از اوراق متحدالشکل وکالت و کارآموزی در کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور استفاده شود.

بر اساس مصوبه هیأت عمومی اسکودا در جلسه مورخ دوم و سوم آذر ماه ۱۴۰۱ به میزبانی کانون وکلای مازندران در شهر بابلسر، مقرر شد تا اقدامات لازم برای متحدالشکل شدن اوراق وکالت (اعم از پروانه وکالت پایه یک دادگستری، پروانه کارآموزی وکالت دادگستری، جواز وکالت دادگستری و کارت شناسایی وکلای دادگستری) صورت گیرد.

بر این اساس طراحی این اوراق در دستور کار اسکودا قرار گرفت. طراحی اولیه این اوراق در همایش ملی روابط عمومی کانون‌های وکلای دادگستری ایران که در بهمن‌ ماه ۱۴۰۱ با حضور روسا و مسئولان روابط عمومی کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور در بوشهر برگزار شد، ارائه و با جمع‌آوری پیشنهادات و رفع ایرادات، چاپ و امروز چهارشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ از آن رونمایی شد.

در طراحی این اوراق، از مولفه‌ها و مختصات خاص هر استان استفاده شده است.

پیشتر کارگروهی به منظور طراحی این اوراق با دبیری دکتر محمود حبیبی نایب رئیس اسکودا، عادل مقدس عضو هیات مدیره کانون وکلای دادگستری بوشهر، سیدعلیرضا حسینی عضو علی‌البدل کانون وکلای دادگستری مرکز، امیداسماعیل طهرانی مدیر داخلی اسکودا و مسعود دادخواه وکیل دادگستری عضو کانون وکلای اصفهان تشکیل شده بود. محمد زمانی نیز طراحی این اوراق را برعهده داشت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 1.5]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=43104
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 421 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما