• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

رییس کل دادگستری استان تهران: قانون آیین دادرسی کیفری در تیر ماه اجرا می شود

  • کد خبر : 25279
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

رییس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه قانون آیین دادرسی کیفری در تیر ماه اجرا می شود، گفت: ساز وکارهای لازم برای اجرای این قانون پیش بینی شده است. غلامحسین اسماعیلی روز سه شنبه در چهارمین نشست شورای معاونین دادگستری استان تهران افزود: البته هنوز راجع به انتصابات همکاران قضایی مطابق با قانون مذکور […]

رییس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه قانون آیین دادرسی کیفری در تیر ماه اجرا می شود، گفت: ساز وکارهای لازم برای اجرای این قانون پیش بینی شده است.

غلامحسین اسماعیلی روز سه شنبه در چهارمین نشست شورای معاونین دادگستری استان تهران افزود: البته هنوز راجع به انتصابات همکاران قضایی مطابق با قانون مذکور پرداخته نشده، اما این امر با جدیت در حال پیگیری است.

وی با هشدار با متخلفان تصریح کرد: با بکارگیری ظرفیت های قانونی در مراحل مختلف قضایی اعم از دادسرا، دادگاه بدوی، دادگاه کیفری و تجدیدنظر با حمایت رییس قوه قضاییه با افراد متخلف قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

اسماعیلی دادگاه های انقلاب را از آثار گرانسنگ امام راحل برشمرد و گفت: آن بزرگوار با اشراف به اوضاع و احوال دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در جهت حفظ نظام، اقدام به راه اندازی دادگاه های انقلاب کردند که امروز نیز این نهال برخواسته از انقلاب اسلامی، تحت حمایت همه جانبه مقام معظم رهبری قرار دارد.

وی ادامه داد: گرچه از ناحیه برخی افراد دگراندیش موضوع عدم ضرورت تداوم فعالیت این محاکم مطرح شد، اما بر این باوریم که این انقلاب به لحاظ ویژگی های اسلامی انقلابی و استقلال طلبی که دارد همیشه با دشمنی دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنان مواجه است و تا زمانیکه این دشمنی ها وجود داشته باشد، حفظ و تقویت دادگاه های انقلاب نیز ضرورت خواهد داشت.

رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به جایگاه و ماموریت های ویژه دادگاه انقلاب افزود: قضات و کارکنان این محاکم باید در زمره بهترین نیروهای دستگاه قضایی باشند و همیشه خود را سرباز و پاسدار انقلاب و آرمان های آن بدانند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=25279
  • 1547 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای رییس کل دادگستری استان تهران: قانون آیین دادرسی کیفری در تیر ماه اجرا می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما