• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
17

سخنرانی آقای دکتر علیرضا لطفی، دبیر همایش

  • کد خبر : 2571
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶

ایشان با خیر مقدم به حضار و مهمانان همایش، اظهار داشت، برگزاری همایش، یکی از بهترین رویدادها برای کانون وکلای دادگستری اردبیل است. خیر مقدم عرض میکنم خدمت همگی مدعوین، وکلا، هیات های محترم هیات مدیره، نمایندگان دستگاه قضائی و سایر میهمانان گرانقدر و به ویژه استاد معظم جناب آقای دکتر کاتوزیان امروز کانون اردبیل […]

ایشان با خیر مقدم به حضار و مهمانان همایش، اظهار داشت، برگزاری همایش، یکی از بهترین رویدادها برای کانون وکلای دادگستری اردبیل است. خیر مقدم عرض میکنم خدمت همگی مدعوین، وکلا، هیات های محترم هیات مدیره، نمایندگان دستگاه قضائی و سایر میهمانان گرانقدر و به ویژه استاد معظم جناب آقای دکتر کاتوزیان

امروز کانون اردبیل و جامعه وکالت استان و حقوقدانان استان بر خود می بالند که میزبان چنین همایش عظیمی هستند و این را از برکات اسکودا می دانند. اتحادیه ابزار قدرت وکلاست که دارای برکات زیادی است که همه در جریان آن هستند.

برخی از آنها عبارتند از تشکیل همایش ها و همین نشست ها که باعث می شود هر ۶ ماه اعضای هیات های مدیره کنار هم جمع شوند که به برکت اتحادیه است و هر از چند گاهی، یکی از کانونها افتحار میزبانی این جمع را پیدا کرده تا همه استانها از محضر اساتید بهره مند شوند. این اتحادیه است که امکان عملی کردن وظایف قانونی کانونها را میسر کرده است.

ham20-24

به عنوان مثلا ممکن است، کانون های وکلای استانها، در برخی مسائل، مثل برگزاری آزمون با چالش و مشکل مواجه باشند و لکن بواسطه اتحادیه، امکان حل مشکلات کانون ها، فراهم میشود. اتحادیه در مسائل مختلف موضع خاص و مناسب اتخاد کرده است. نظیر بحث لایحه جامع وکالت رسمی یا ادغام کانون با مرکز مشاوران حقوقی که در نتیجه وکلا توانستند از حداقل استقلال بهره مند بمانند و الان هم اتحادیه درگیر مسائل مربوط به لایحه جامع وکالت است.

اتحادیه یک مرکز ثقل و مرکز فرماندهی است و ما ضمن اینکه از تلاش های کانونهای وکلا تقدیر میکنیم به خصوص کانون مرکز، ولی از همه دست اندرکارانی که در ایجاد اتحادیه نقش داشتند به خصوص آقای کشاورز تشکر ویژه دارم.  لازم است تلاش ما بر این باشد که اتحادیه هرروز قدرتمند تر شود و تصمیمات اتحادیه را به همکاری هم اجرا کنیم و وحدت رویه و هماهنگی لازم صورت گیرد.

 

بنده ضمن عذرخواهی از مدعوین لازم است عرض کنم که همکاران بنده در برگزاری این همایش تلاش لازم را کرده اند تا به بهترین شیوه برگزار شود ولی واقفیم که نواقصی هست، ولی از ما بپذیرید که سعی کرده ایم تا بهترین امکانات و اوقات را برای شما فراهم کنیم. اگر نواقصی هست از کمبود امکانات است که این هم از برکات اتحادیه است که سروران در اینجا حاضر شوند وبا مشکلات ماآشنا شنوند تا تلاشهای لازم برای برطرف کردن آنها اقدام شود. از اعضای ستاد اجرایی همایش تشکر میکنم و ولادت حضرت علی (ع) مظهر عدالت را به همه رهپویان حق و عدالت تبریک می گویم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=2571
  • 1805 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای سخنرانی آقای دکتر علیرضا لطفی، دبیر همایش بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما