• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
21

سخنگوی شورای نگهبان از تایید چهار مصوبه مجلس شورای اسلامی خبر داد.

  • کد خبر : 31306
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۱

عباسعلی کدخدایی در نشست خبری خود با نمایندگان رسانه‌های گروهی اعلام کرد که مصوبه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون ورود موقت، طرح دو فوریتی تمدید مهلت جذب اعتبارات پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای قانون بودجه سال ۹۰ کل کشور، اساسنامه سازمان بیمه سلامت ایران و اصلاح اساسنامه شرکت‌های سهامی آب منطقه‌ای در شورای نگهبان […]


عباسعلی کدخدایی در نشست خبری خود با نمایندگان رسانه‌های گروهی اعلام کرد که مصوبه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون ورود موقت، طرح دو فوریتی تمدید مهلت جذب اعتبارات پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای قانون بودجه سال ۹۰ کل کشور، اساسنامه سازمان بیمه سلامت ایران و اصلاح اساسنامه شرکت‌های سهامی آب منطقه‌ای در شورای نگهبان تایید شده است.
وی گفت: مصوبه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون ورود موقت در جلسه ۱۳۹۱/۰۴/۰۷ شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.
کدخدایی افزود: هم‌چنین طرح دو فوریتی تمدید مهلت جذب اعتبارات پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای قانون بودجه سال ۹۰ کل کشور در شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.
وی گفت: اساسنامه سازمان بیمه سلامت ایران نیز که با اصلاحاتی در جلسه مورخ هفتم خرداد ماه یک هزار و سیصد و نود و یک به تصویب هیات وزیران رسیده است؛ در جلسه ۱۳۹۱/۰۳/۳۱ شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.
کدخدایی افزود: اصلاح اساسنامه شرکت‌های سهامی آب منطقه‌ای مصوب مورخ بیستم فروردین ماه یک هزار و سیصد و نود و یک به تصویب هیات وزیران؛ در جلسه مورخ ۱۳۹۱/۰۳/۳۱ شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد

به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=31306

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0

دیدگاهها بسته است.

تماس باما