• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6
در دومین جلسه کمیسیون آموزش اسکودا؛

سرفصل‌های دوره‌های وکالت تخصصی تصویب شد/ تهیه بانک اساتید

  • کد خبر : 40787
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
سرفصل‌های دوره‌های وکالت تخصصی تصویب شد/ تهیه بانک اساتید
دومین جلسه کمیسیون آموزش اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در محل این اتحادیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) در این جلسه که با حضور دکتر محمود حبیبی نایب رئیس دوم اسکودا، دکتر هوشنگ پوربابایی رئیس کمیسیون آموزش و دکتر حسین ادیب، شهرام مختاری و دکتر سیروش شهریاری از اعضای این کمیسیون برگزار شد، حاضران درباره عناوین، نحوه صدور گواهینامه و سرفصل‌های دوره‌های وکالت تخصصی بحث و تبادل نظر کردند و در نهایت مقرر شد هماهنگی‌های لازم جهت آموزش هر دوره در حداقل ۱۰۰ ساعت توسط اساتید منتخب کمیسیون آموزش با یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور برای صدور گواهینامه‌های وکالت تخصصی در دوره‌های هشتگانه صورت گیرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد فهرستی از عناوین کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی کوتاه مدت تهیه و نسبت به جذب اساتید از طریق فراخوان و نیز انتخاب برترین اساتید با انجام مصاحبه و احراز شرایط علمی از طریق هیات جذب و ‌تایید کمیسیون، اقدامات لازم صورت گیرد. اساتید منتخب و سرفصل‌های آموزشی مورد تایید جهت آموزش به کانون‌های وکلای دادگستری استان‌ها معرفی خواهند شد.

در این جلسه همچنین مقرر شد بانک اساتید دوره‌های وکالت تخصصی تشکیل شود و کانون‌های وکلای دادگستری نیز می‌توانند افراد توانمند مدنظر خود را جهت ارزیابی و صدور کارت عضویت در گروه علمی و فراهم‌سازی زمینه‌های تدریس آنها در سطح ملی با امکان پرداخت حق‌الزحمه به اسکودا معرفی کنند. جزئیات این فراخوان متعاقبا اعلام خواهد شد.

با تشکیل بانک اساتید، کانون‌های متقاضی می‌توانند درخواست‌های برگزاری دوره‌های آموزشی خود را به کمیسیون آموزش ارایه دهند و کمیسیون نیز با معرفی استاد واجدالشرایط، که ملزم به تدریس طبق سرفصل‌های از پیش تدوین شده است، به صورت متحدالشکل و با کیفیت مشابه طی برنامه زمانبندی مشخص، نسبت به امر آموزش در کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور اقدام خواهد کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
لینک کوتاه : https://scoda.org/?p=40787
  • نویسنده : روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران
  • 561 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0
تماس باما